{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

TDC/Debitel/CallMe kunder, nogen prob? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har problemer med at modtage opkald/SMS'er på deres telefoner der bruger TDC's netværk? For jeg har et problem. I Mandags fik jeg 15 beskeder som ifølge info, var modtaget fredag, lørdag og søndag, ca. 30 ubesvarede opkald, og en masse telefonsvarerbeskeder fra min sure chef der gik helt amok over at han ikke har kunnet få fat i mig, og fra min tandlæge og en del andre vigtige opkald.

Folk der ringer til mig, siger at den går direkte på telefonsvarer, eller også sker der bare ingenting når de ringer mit nummer op. Det mystiske er, at jeg ingen problemer har, med at ringe til andre fra min telefon, og når jeg gør det, så modtager jeg alle de beskeder og opkald jeg ikke har fået. Det er som om, at der kun er dækning på min telefon når jeg ringer ud, og ellers kan jeg ikke modtage nogen opkald eller SMS'er.

Der var en tråd om det igår, at nogen havde samme problem som mig, men er der nogen der har snakket med TDC om problemet og hvad det skyldes?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TDC/Debitel/CallMe kunder, nogen prob?
Kommentér på:
TDC/Debitel/CallMe kunder, nogen prob?

Annonce