TDC/Debitel/CallMe kunder, nogen prob? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har problemer med at modtage opkald/SMS'er på deres telefoner der bruger TDC's netværk? For jeg har et problem. I Mandags fik jeg 15 beskeder som ifølge info, var modtaget fredag, lørdag og søndag, ca. 30 ubesvarede opkald, og en masse telefonsvarerbeskeder fra min sure chef der gik helt amok over at han ikke har kunnet få fat i mig, og fra min tandlæge og en del andre vigtige opkald.
Folk der ringer til mig, siger at den går direkte på telefonsvarer, eller også sker der bare ingenting når de ringer mit nummer op. Det mystiske er, at jeg ingen problemer har, med at ringe til andre fra min telefon, og når jeg gør det, så modtager jeg alle de beskeder og opkald jeg ikke har fået. Det er som om, at der kun er dækning på min telefon når jeg ringer ud, og ellers kan jeg ikke modtage nogen opkald eller SMS'er.
Der var en tråd om det igår, at nogen havde samme problem som mig, men er der nogen der har snakket med TDC om problemet og hvad det skyldes?
apr 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 5 Emner: 32 Svar: 370
Men her til formiddag kunne jeg sagtens ringe ham op.
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 351 Svar: 6.037
jan 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 64 Svar: 569
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 37 Biler: 1 Emner: 18 Svar: 771
jan 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 64 Svar: 569
Skulle du have spørgsmål, som ikke er blevet besvaret i ovenstående, så kontakt vores kundeservice på 4366 9090 eller send os en mail på kundeservice@callme.dk
Med venlig hilsen
Call me"
Det svar kan jeg jo ikke bruge til noget.
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 485
TDC/Debitel/CallMe kunder, nogen prob?