{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

playstation 3 {{forumTopicSubject}}

hey BG....

har endelig fået mig taget sammen til at købe en playstation 3... men har lige nogle tekniske spørgsmål til den, inden jeg går ud og invistere penge på den...
1: kan den afspille orginale playstaion 2 stil
2: kan det betale sig at købe 160gb istedet for de 80..
3: hvad kan jeg bruge harddisken til?
4: kan man købe spil over nettet og gemme dem på harddsiken, og er de billigere...
5: det billigste jeg har fundet den til, i en walk-in butik, er 2999kr (80gb) er det billigt
6: er der andet jeg skal være opmærksom på..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  playstation 3
  • #1   28. dec 2008 1: ja
    2: den kan udskiftes senere, hvis du kommer til at mangle plads, tvivler dog :0)
    3:ligge spil, musik, billeder, ligesom på din normale com, og du kan også streame musik osv. fra din stationære com til ps3`en
    4:yes, playstation store :0)
    5:ja det er okay, elgiganten plejer at tage ca 3300 inkl 1 controller
    6: næ, jo et hdmi kabel til dit tv hvis du ikke har det ;0)


  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #2   28. dec 2008 Den eneste Ps3 der kan afspille ps2 spil er den 60gb, resten kan ikke..

  • #3   28. dec 2008 taget dig sammen til og købe den ? Og inden du køber den skal du lige høre?

    Har du købt den eller vil du?


  • #4   28. dec 2008 Hvad skal man bruge gamle Playstation 2 spil til på en Playstation 3? Fatter det ikke.

    Rune


  • #5   28. dec 2008 1. det er KUN 60 gb versionen der kan afspille ps2 spil. dvs den udgået model.
    2. kan udskiftes senere hvis det er.
    3. musik, spil, opdates, mods, film. osv.
    4. ja man kan købe få spil på psStore. mest ældre spil.
    5. www.spilpriser.dk eller coolshop.dk . coolshop har prisgaranti.
    6. lækker maskine smiley


  • #6   28. dec 2008 1, nej kun de helt gamle 60gb kan afspille PS2 spil, men de koster en arm brugte, og de larmer desuden ad helvede til pga. a blæseren.

    2. Nej, jeg købte selv en 250gb harddisk til 500kr på nettet, som jeg hurtigt smed over i istedet for min 40gb hdd.

    3. Harddisken bruger du til at hente demoer/trailers/spil osv. nogle spil kræver også du installere en del af spillet, så den loader hurtigere og kører bedre end hvis ikke man gjorde. Men alle spil du har kræver jo selvfølgelig at du hard disken i dit drev for at spille.

    4. Du kan købe de spil der bliver udgivet på PS Store, dvs. små spil som Wipeout HD/Velocity bowling/pain etc. og de gemmes selvfølgelig på harddisken.

    5. Det er en helt fin pris for en genial maskine som PS3'en, specielt taget i betragtning du får den bedste Blu-ray afspiller på markedet med i købet.

    6. Går ud fra du har et HDTV, så du skal selv sørge for at købe et HDMI kabel, det følger desværre ikke med.


  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 904
    #7   28. dec 2008 Rune J
    Der er stadig ps2 spil som er fede, og ikke kommer til ps3 derfor er det vigtigt 3eren kan spille dem..


  • #8   28. dec 2008 1 nej, kun den gamle ps3 60 gb.
    2 hmm kommer an på prisen, du kan evt købe en 80 gb model, og spare 1000 kr, og købe en 500 gb til 500 kr, og sætte den i, men ved ikke hvor stor forskellen er.
    3 at gemme spil på, som et memory kort, du kan ligge billeder, film, musik, og de spil du køber fra nettet ligger der også.
    4 ja du kan købe via playstationstore som ligger på ps3, de er meget billigere, og du kan også kopiere dem til din psp, eks koster crash bandicoot 200 kr i butik til psp, 40 kr giver du i psstore, men ps3 spil er ikke til at købe derinde, de kan spille på ps3, mn har ikke set nogle derinde.
    5jeg gav 3500 kr for 1 år siden, men søg på edb-priser.dk evt.
    6hvis du kender en psp er det samme menu de bruger.


  • #9   28. dec 2008 The artist, ja der findes nogle der var ok, men når man har en ps3 så skal man sgu da have ps3 spil, der er jo er syg kvalitetsforskel ;0)

  • #10   28. dec 2008 Og hvis du vil have en fed remote til den, så kan en psp bruges som fjernbetjening til din Ps 3

  • #11   28. dec 2008 grunden til at jeg ville kunne spille ps2 spil på den er at jeg vi halle versioner af singstar, og bruger det ofte... så ville jeg jo kyle min ps2 ind på et værelse...
    har skam HDMI indgang i fjernsynet...

    er de billigere at købe over nettet end i butikkerne... altså spillene


  • #12   28. dec 2008 Kim P: lige præcis min pointe, hvis den skal spille ps2 spil så lad være med at købe en ps3 og nøjedes med en gamle og udtjent ps2"ydelses og grafikmæssigt"

    Rune


  • #13   28. dec 2008 Køb singstar til ps3 så, der kan du hente nye sange til det osv. online, og coolshop er billige med spil

  • #14   28. dec 2008 BGs djævel: Fair nok...

  • #15   28. dec 2008 så ligger du orb ind på den når du får den, så har du adgang til hele din normale pc´s indhold trådløst ;0)

  • #16   28. dec 2008 Bg`s Djævel . - ja det billiger at købe dem på nettet. fx coolshop.dk er billigst i DK . ellers skal du købe fra england eller Asien.

  • #17   28. dec 2008 hvordan virker coolshops prisgaranti??? får man den bare til samme pris eller hvad??? for vil heller selv hente den i en butik, end købe den via et netfirma..

  • #18   28. dec 2008 man skal bare skrive til dem at du har set det til den samlet pris.

    men ellers kig i de butikker der ligger nærmest dig hvem der billigst. meget andet er der ik og gøre. vent evt til januar udsalget starter.


  • #19   28. dec 2008 kan man bruge microfonerne fra ps2 singstar til ps3


  • #20   28. dec 2008 Det er jo ikke altid at et sindsyg flot spil er noget være rent gameplay mæssigt...... smiley

  • #21   28. dec 2008 Btw 2 spil du skal eje! er gta4 self. også farcry, så har du underholdning til nogle måneder ;0)

  • #22   28. dec 2008 ham dem begge til pc smiley

  • #23   28. dec 2008 Det er generelt en fed maskine, bare husk at slukke den helt når du ik bruger den da den bruger jævnt meget strøm...

Kommentér på:
playstation 3

Annonce