{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.447 visninger | Oprettet:

HANDEL ALDRIG I THANSEN I HOLBÆK .. {{forumTopicSubject}}

Har gået og vented en held uge på mine forlygter til min Nissan Primera .. Og spørg der så der ude om der er motor med til .. Ja for man af vide .. Tror i så ikke når man kommer der ud og så er der IKKE motor med det kan man købe ved siden af ..

Er fandme træt af det ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HANDEL ALDRIG I THANSEN I HOLBÆK ..
  • #1   5. jan 2009 De skal flyttes over fra de gamle lygter. Sådan er det sgu altid.

• #2   5. jan 2009 Den er du jo selv skyld i... Du har vel selv valgt at handle i T-Hansen i første omgang! Man får ikke smør når man betaler for magarine..

• #3   5. jan 2009 Og det er grund nok til at boykotte dem fordi et eller andet lille fjols ikke ved hvad han sælger??

Men kan da godt sætte mig ind i din frustration. Men så må de jo smide dem oven i når de nu havde lovet dig dem...??

• #4   5. jan 2009 det er thansen? det er jo ikke ligefrem forde de er atomfysikere i biler smiley

• #5   5. jan 2009 Jeg købte en cykel slange derude i lørdags, den virker sgu fint. Men reservedele til biler har de aldrig været gode til.

• #6   5. jan 2009 Men hvis man tager imod råd fra en 16 årig skoleelev, så er man også selv ude om det smiley

• #7   5. jan 2009 Det sagde jeg også .. Nej men det kan vi ikke bare gøre med alle vores kunder .. Nej så må i sku lade være med at lave fjel ..

Det er fordi de gamle motor er stået af .. så spørg jeg jo om der er nye med .. Havde de sagt nej havde jeg jo nok sagt nej den gang ..

• #8   5. jan 2009 Hvornår forstår folk at T.Hansen ansætter folk som lige så godt kunne sælge TV'er eller grøntsager?

Man får hvad man betaler for - og vil man have kvalificeret service og vejledning, er det bare et andet sted man skal købe sine varer.

Vil man have prisstærke tilbud, så er t.hansen jo fint - men man skal selv vide hvad man vil have.

• #9   5. jan 2009 Så nu må jeg på den igen ..

Og skal snart til syn .. Det går jo bare godt ..

• #10   5. jan 2009 Forstår da godt du er træt af det, Lyder virkelig somom de klaphatte på sjælland ikke fatter en meter. De steder jeg har handlet her i Jylland har servicen været fin, ikke små snotunger som ikke aner en pind.

Herning, Ikast, Esbjerg, Kolding og kolding. er de steder jeg har været.

Men hvis et ikke er en vare du har skullet betale depositum på. kan du jo få pengene tilbage, hvis altså du har din kvitering endnu.

• #11   5. jan 2009 syns os vi skulle boykutte dem i sorø hold kæft man den ene er mere spastisk end den anden

• #12   19. jul 2010 Har prøvet at købe dækderude, efter 1 mån sprang det ene, så fik jeg afvide at det var fordi jeg havde kørt med forkert tryk i, men havde kørt med samme tryk som ham der havde monteret dem havde kommet i, men de gad ikke erstatte det da de mente jeg skulle tjekke hvad tryk jeg skulle kører med selv... Hmm hvem sælger dækket... Man kører heller ikke ned og får skiftet olie og selv tjekker om det er den rigtige mængde på, og mine forældre købte også engang et sæt fælge med dæk derude der havde de kommet 4 bar i......

Kommentér på:
HANDEL ALDRIG I THANSEN I HOLBÆK ..

Annonce