{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.594 visninger | Oprettet:

Flash Xbox 360 - IKKE ULOVLIGT {{forumTopicSubject}}

Hej, ville høre om der er en herinde som har sagerne og viden til at Flash min xbox 360 ? Så jeg kan bruge mine backups til spil ? Håber der er en som kan hjælpe ?

PS DETTE ER FULDT LOVLIGT... Så længe man kun bruger sine backup kopi'er er dette ikk en lov overtrædelse...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flash Xbox 360 - IKKE ULOVLIGT
  • #1   16. jan 2009 Men Bilgalleriet's politik kan jo godt være ikke at snakke om den slags mulige "ulovligheder", ved dog ikke hvordan de ser på den slags.

• #2   16. jan 2009 Forstår ikke hvad du mener? Seneste xbox opdatering giver netop adgang til at kopiere sine spil til HD.

• #3   16. jan 2009 2.8 Indlæg om deling af beskyttet indhold
    BilGalleri.dk’s forum bliver til tider brugt til en del indlæg, der er i strid med regler for andre fora og gældende lovgivning om ophavsret. Her tænkes i særdeleshed på indlæg om udveksling af numre til DBA, opfordring til deling/download af film/musik samt deling af andet copyright beskyttet indhold.
    BilGalleri.dk forbeholder sig al ret til at slette indlæg, der strider mod andre foras regler om deling af 3. parts oplysninger samt gældende lovgivning om beskyttet materiale.
    Alle indlæg, der giver indtryk af at have til hensigt at dele denne slags oplysninger slettes øjeblikkeligt og der sendes en advarsel. Gentagen oprettelse af disse indlæg medfører frysning af brugerkontoen og tilsidst sletning af denne.
    BilGalleri.dk tager intet hensyn til, hvem der opretter disse indlæg

Der står dette.... Og efter som jeg ikke på NOGEN måde bryder ophavsret eller andet så kan jeg ikk se problemet ?

beast .

Ja, det gør den, men hva så når din skive går i stykker ? Du skal stadig bruge skiven til starte spillet... Har mistet 1 spil på det... Så derfor efterspørger jeg dette..

• #4   16. jan 2009 Pas på din skive, så simpelt er det.

Det du efterspørger - hvor der ikke kræves skive, er ikke en lovlig fremgangsmetode..

• #5   16. jan 2009 Som der siges, så bliver din xbox banned over live rimelig hurtigt.

Beast.

Det har i lang tid været fremme at Xbox'en ødelægger dvd'erne, så jeg tror det er derfor han har allerede har mistet en. Dvd drevet i maskinerne er ikke alt for godt, så der sker engang imellem.

• #6   16. jan 2009 Beast det jeg efterspørger er fuld lovligt.. Har snakket med MS Danmark for 2 timer siden om det... Så hvis du ikk ved hva du snakker om og kan hjælpe mig så hold dig væk fra tråden ?

• #7   16. jan 2009 Claus T

Det var også hva MS sagde... Dette er pga pirater, deres råd var kun at bruge backup'en uden internet adgang...

• #8   16. jan 2009 du må lave alle de back-ups du vil... MEN du må ikke låne eller kopiere dem til andre...

• #9   16. jan 2009 Nicolai - ^

Gider ikk bruge mere tid på at diskutere det som er diskuteret... Ring selv til MS og hør dem ad.... Nemmere er det ikke... Og hvis du ikk kan hjælpe så bland dig udenom i tråden...

• #10   16. jan 2009 J ®

Nemlig rigtigt...

• #11   16. jan 2009 Hør nu: , hvis hans xbox skader hans DVD'er er hans problem ikke at lave en backup, derimod at få fikset sin xbox ASAP. Er vi enige?

De tilkøbte spil til xbox360 er underlagt en EULA (End of User License Agreement) som ikke tillader man "cracker" sine spil.

• #12   16. jan 2009 beast .

Du har din fulde ret til at tage backups... Og der intet der bliver cracket... Men firmware bliver opdateret... Og du kan sq selv blive fikset ASAP

• #13   16. jan 2009 Har fundet en løsning.. Tak fordi i IKKE kunne hjælpe mig.. Klap*****

• #14   16. jan 2009 Og læs lige regler en anden gang

2.6 Kommentarer i indlæg
    Kommentér kun et indlæg, hvis det har din interesse eller du ønsker at hjælpe. Hvis din kommentar kan opfattes som ren provokation, vil den blive opfattet som spam og slettet. Ved gentagne eksempler vil din brugerkonto blive frosset eller lukket.

• #15   16. jan 2009 Det var så lidt - når du senere vil have hjælp til at blive un-banned fra Xbox LIVE kan du jo bare sige til.

• #17   3. aug 2009 Jeg kan også lave det smiley

Kommentér på:
Flash Xbox 360 - IKKE ULOVLIGT

Annonce