{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

tyskland- betale skat af exportbil? {{forumTopicSubject}}

Ja er igang med at kigge på en bil . m5'er ( http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=99270092&pageNumber=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=46&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&maxPrice=45001&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=125000&customerIdsAsString=&tabNumber=1)

jeg skrev til ejeren og han spurgte om jeg var firma eller Privat. jeg er privat - så sagde han jeg sku betale skat af den? men det forstår jeg ikke? hvorn ska jeg betale skat af den? når jeg skal ha den med hjem til sverige? jeg skal betale 38800Euro hvis jeg er "firma" sagde han og hvis jeg er privat så skal jeg betale 44850Euro.

er der nogen der kan forklare mig det? og evt nogen som kan oversætte teksten? (udover at bruge google translate smiley hehe )

pfh Tak (:

(Dumme kommentare frabedes så som - jeg ik har råd osv.. tak)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tyskland- betale skat af exportbil?
Kommentér på:
tyskland- betale skat af exportbil?

Annonce