{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

told af container fra USA {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

har familie i usa der flytter hjem engang til foråret. og han har container med hjem med alt sit pak. og der kunne jeg godt få lusket lidt hifi med.

men ved i om den bliver toldet ? om det kun er nogle gange? eller hvordan ?

skriv hvad i ved, og ikke hvad i tror smiley kan sagtens selv gætte.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  told af container fra USA
  • #1   22. jan 2009 jeg VED at de tager stik-prøve kontroller på alle containere...... men de gør det i perioder rigtig ofte.....

Jeg TROR at de tjekker alle cointainere igennem der tilhører private for at undgå smugling..... Tror kun det er firmaer som løbende sender ting i cointainere der for lov at slippe nogen gange..... neb som sagt, jeg TROR.....

Men hvis alle din famillies møbler og ejendele er i containeren, så kan du vel bare bede din famillie om at pakke dine vare op og putte dem ind så det bare ligner noget af deres brugte ting.......

• #2   22. jan 2009 de går langtfra alle containere igennem..en meget lille del bliver kontroleret men chancen for at blive nappet er minimal...der skal være en packing list over indholdet men tænk ikke så meget over det...bare husk at i usa kører de andre frekvenser end os hvis det er hu du vil ha med hjem. smiley

• #3   22. jan 2009 og jeg VED at jeg ikke kan ramme rigtigt på mit tastatur lige pt....

• #4   22. jan 2009 ja hvis du smider hifi med som flytte gods så kan de da aldrig bevise at det ikke er din families.... men ellers er det 38% told. af både varebeløb og fragt omkostninger

• #5   23. jan 2009 så bare husk at smid indpakningen ud ovre i usa, og send kviteringerne med posten....... så er du sikret 100%

Kommentér på:
told af container fra USA

Annonce