Solskærm... solafskærmningen {{forumTopicSubject}}
... Jeg kan sgu ikke finde det... jeg syntes jeg har brugt alle de ord og vendinger i søgefeltet som jeg kan komme på...
Jeg leder efter et sted hvor man kan købe og få lavet de der solafskærmninger som kan sættes midlertidig op med sugekopper på børenes sideruder... Jeg har set adskellige af dem hvor folk har fået trykt børnenes navn og/eller foto/BILLEDE af dem eller eget motiv...
Men finde et sted det kan lade sig gøre kan jeg ikke - har du set sådan et sted på nettet eller kendskab til hvor man kan finde det..?
Mvh
Martin P - som gerne vil have solfilm i de 5 bagerste ruder på min Chevrolet Nubira st. car men som ikke lige kender nogen og priser derpå
jul 2008
Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 161 Svar: 6.465
I babysam kan du købe noget tyktplast med mange huller i, det som sidder omkring bakspejlet i de fleste nyere biler, og det virker meget bedre, du kan også købe små solgardiner med motiver de kan også anbefales.
http://www.babysam.dk/default.aspx?load=main&data=productlistpaging&Paging=1&Curpage=1&Key=Andet
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 376
Og med solfilm.. Prøv du liiiige at søge en gang til..
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 11 Emner: 46 Svar: 80
Solskærme SKAL IKKE være de alm man kan købe dem har vi nok af det skal være dem med eget motiv det er til konebilen... vi har både disney og div andre med ikke dem vi skal bruge - desværre
mar 2006
Følger: 38 Følgere: 34 Biler: 4 Emner: 179 Svar: 3.279
Kan det her hjælpe?
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 376
Det tog mig 3 sekunder..?..
Og hvad angår solfilm er der tråde med ca. priser.. Det er hvad du vil kunne få at vide jo? Du kan jo kun få en præcis tilbud ved at kontakte en skiltemaler eller lignende i dit område.. Google evt. solfilm?..
Lad nu være at være så hjælpeløs..
mar 2006
Følger: 38 Følgere: 34 Biler: 4 Emner: 179 Svar: 3.279
Hvis der var nogle herinde der selv havde bestilt sådan nogle og kendte en producent som nemt og hurtigt kunne hjælpe manden, ville det da kun være en hjælp. Kan ikke se nogen grund til at bide hovedet af ham på den måde.
Respektløs opførsel hvis du spørger mig.... !!!
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 11 Emner: 46 Svar: 80
Vedr solfilm - er det ikke pris - den er jeg ligeglad med... jeg er ved at vurdere % og farver
Solskærm... solafskærmningen