{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klovn sæson 6
  • #1   16. feb 2009 Hørte jeg nemlig også! Blev så glad, og nu er jeg så skuffet!

  • #2   16. feb 2009 Ja, samme her!

  • #3   16. feb 2009 TV 2 Zulu d. 16. februar:

    21.50 Comedy Fight Club: Retardo Tour 2008
    Stand-up-show.
    Følg Torben Chris, Simon Talbot og Simon Kold på turen fra København til Hjørring og ser dem levere hvert deres show. De tre er kendt fra Comedy Fight Club på TV 2 Zulu. Med sig har de komikeren og vennen Rasmus Olsen.
    22.20 Mørk & Jul (5)
    Mørk & Jul - Revolverjournalistikkens sande helte.
    I aften går Brian Mørk og Simon Jul helt tæt på dopingspøgelset i Danmark. Hvilke stoffer findes i den danske husholdning og hvilken effekt har de? De to revolverjournalister ser også med nye øjne på de danskes troppers heltemodige indsats i Afghanistan, hvor de måske kommer en lille smule tættere på Osama Bin-Laden.
    Vi får også lov til at høre om vandrehistoriemandens uheldige tilværelse. Og så skal vi på patrulje med betjentene i Vogn 47 (Bjarne Henriksen og Esben Pretzmann), hvor de bliver kaldt ud til en sag om vold mod en prostitueret på gaden. Her støder betjentene på en voldelig Nicolaj Kopernikus.
    22.50 Zulu Late Night, Live! (5)
    Direkte comedyshow - med Signe Molde og Jonas Schmidt.
    Signe Molde og Jonas Schmidt styrer i cool, afslappet stil aftenens udgave af Zulus live-comedy-aftenshow. "Zulu Late Night, Live!" er stand-up-comedy, sketch, fest og ballade, fiktion og fakta, aktualiteter og absurditeter - alt sammen blandet sammen på en sjov, Zulu-skæv måde. I aften kommer Carsten Bang og Huxi Bach på besøg, når Zulu sender direkte fra den topmoderne New Yorker inspirerede lounge, bygget til lejligheden i TV 2's kantine på Teglholmen i København.
    Vær med, når "Zulu Late Night, Live!" får besøg af aktuelle gæster og figurer, møder "Verdens grimmeste mand", præsenterer en guide til voksen-mobning, træffer de kendte med bue og pil og smider de sejeste komikere, de sjoveste kendisser og de hotteste musiknavne ud på dybt vand. Alt sammen pakket ind i dagsaktuel satire, mærkelige "nyheds-blips" fra radaren - krydret med pruttende pausefisk, uheldige overvågningskameraer og lun live-musik fra Zulu-loungens husorkester, det acapellasyngende vaskebrætsband "Tobacco".
    23.20 Langt fra Las Vegas (30) Genudsendelse
    Dansk sitcom om livet på en tv-station.
    Liva er et rigtigt konkurrencemenneske, der elsker at spille, men ikke kan holde ud at tabe. Det går derfor helt galt, da Casper og Liva skal deltage i par-Jeopardy! på tv. Casper er elendig, og derfor indkaldes Livas far til at lede kamp-træningen, inden det store slag skal stå. Men da de endelig står i studiet, går den berømte sorte klap ned.
    Men for hvem? På Jumpstart er det Roberts fødselsdag, og redaktionen beslutter for en gangs skyld for at fejre ham med manér. Helt exceptionelt er det lykkedes Buckingham at få et interview med Lars von Trier, som efter sigende er sluppet af med alle sine fobier. Buckingham skyer ingen midler for at give seerne det interview, han har lovet. Genudsendelse fra i går.
    Medvirkende: Casper: Casper Christensen, Kenny Nikkelmann: Frank Hvam og Kim Dorowsky: Sofie Stougaard.
    23.45 Reaper (2)


  • #4   16. feb 2009 Macnuz *SwedeSpeed* - Ja, kan vi godt se. Men hvorfor siger de så noget andet i radio'en?

  • #5   16. feb 2009 Nicolai H - Man burde sagsøge dem! Det er gravalvorligt det her..
    Hørte det på Boogie-Radio tror jeg.. Det er i hvert fald den der brøler om morgenen!


  • #6   16. feb 2009 Allan B - Ja, haha, rigtig nok.. Jeg hørte det på Nova FM.. Men vi må jo se hvad de siger i morgen..

  • #8   16. feb 2009 sorry nok forkert link .. smiley
    det er fra 2008 smiley


  • #10   16. feb 2009 det er hver mandag fra den 23 feb! smiley så der er en uge til folkens!!

  • #11   16. feb 2009 Argh, fra mandag d. 23/2.. Hader de radio'er, de kunne sgu da godt sige en dato også..

  • #12   16. feb 2009 Nicolai H - Ja, vi er i hvert fald 2 der ikke har hørt en dato. Så en hurtig konklusion er, at de ikke har sagt nogen! For dårligt. Og jeg hører alt, og ikke mindst forstår alt, hvad der sker omkring mig kl 7 om morgenen!

  • #13   16. feb 2009 Allan B - Ja, rimelig træls, men der er nok ikke så meget at gøre..

  • #14   16. feb 2009 tja lidt godt er der da sket.. smiley jeg vidste fx slet ikke at det ville blive sendt her lige om snart såå nu ved jeg det da i det mindste!! smiley

Kommentér på:
Klovn sæson 6

Annonce