{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

8 ting jeg hader ved folk {{forumTopicSubject}}

godaften bg..

lige en sjov en jeg faldt over

8 Ting jeg hader ved folk.

1. Folk der peger på deres håndled og spørger hvad klokken er, HALLO fjols jeg ved hvor mit ur sidder men hvor fanden er dit.. jeg peger heller ikk mig selv i skridtet og spørger om vej til toilettet.

.
2. Folk der er villige til at lede HELE huset igennem for at finde fjernbetjeningen, fordi de nægter at gå over til TV'et for at skifte kanal manuelt.
.
3. Når folk siger "det er altid det sidste sted du leder" JA selvfølgelig, hvem Fanden leder videre når de har fundet det de ledte efter.
.
4. Når man sidder og ser en film og folk siger "SÅ du det", Nej jeg har betalt 80kr for at gå i biografen for at sidde og kigge ned i gulvet, din idiot.
.
5. Folk der spørger "Må jeg stille dig et spørgsmål" Du gav mig ikke rigtigt noget valg der gjorde du Einstein....
.
6. Når noget er "Nyt og Forbedret." Hvilken mulighed er det. hvis det er nyt, betyder det at der ikke har været noget før. Hvis det forbedret betyder det at der HAR været noget før, så kan det jo ikke være NYT..
.
7. Når Folk siger "livet er kort" HVAD.. Livet er det Længste nogen gør.. Hvad kan man gøre der er længere end livet.
.
8. Når man står og venter på bussen og folk spørger "Har bussen været her", Hvis bussen havde været her tror du så jeg ville stå her og vente.. Klovn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  8 ting jeg hader ved folk
Kommentér på:
8 ting jeg hader ved folk

Annonce