{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.428 visninger | Oprettet:

KAMMERATER! NU ER DEN GAAL IGEN!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Så er den gal igen!
De forbandede indbrudstyve.

I nat, på et ukendt tidspunkt på parkeringspladserne ved Vejle Tekniske skole har der været indbrud i 5 biler.

1x Vw Transporter - Mangler en sølvfarvet blaupunkt afspiller

1x Vw Polo 6n - Mangler MDS Bass, MDS Højtallere og lidt andre MDS stumper

1x Vw Golf 4 - Mangler en ældre Blaupunkt Minidisk afspiller

1x Seat Cordorbra
1x Vw Golf 2
Disse 2, ved jeg ikke hvad der mangler i

Hvis der er nogen der ved noget, eller bliver tilbudt noget i retningen af disse stumper, ville det være rart at høre smiley Alle gangende er de komme ind i bilerne ved at smadre venstra siderude!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KAMMERATER! NU ER DEN GAAL IGEN!!!!!!
  • #1   24. feb 2009 kæft det er sku da utoligt at folk ikke kan lade ens ting være :S

men skal nok sige til hvis man bliver tilbudt noget, er selv fra fredericia

• #3   24. feb 2009 Ja, det er for vildt. Sådan nogle .. Ja..

så, vi er en 3 gutter der skal ud og besøge den lokale hugger i dag .. Sådan noget pis. .

Kan forresten se at i den ene pole er der også blevet stjålet et par Gucci solbriller.

Hvad foregår der oven i hovedet på sådan nogle folk?

• #4   24. feb 2009 den slags folk skulle skun have taget arm og ben af så de intet kunne de svin

• #5   24. feb 2009 siden du skriver at den er gal igen, er det så et ted der sker mange indbrud i biler?

har været på kursus der, jeg havde alarm i min bil hvilket jeg har haft i de fleste med fjernbetjening der viser i display hvad der sker plus den larmer så man vågner.
    så hvis man føler ens bil er det værd sså er de ca. 3-5000 givet godt ud.

jeg fangede da tyven der brød ind i min bil.

• #7   24. feb 2009 det var sådan en jeg havde i den bil jeg fik indbrud i og det gjorde at jeg fangede tyven og han fik tæv hvor derefter politiet kaldte det en arbejdsskade da han sagde han havde fået tæv.

• #8   24. feb 2009 har de ikke kamera på skolen

• #9   24. feb 2009 Mike N - Du har helt ret, man kan da bare gøre noget ved sin bil, sådan at man hurtigt kan reagere, når der sker sådan noget. Jeg har også en alarm derhjemme, jeg bare skal have monteret i min bil! =) Så det er da helt klart det bedste man kan gøre.

J ! - Nej, de har ikke overgågning over deres P-Pladser smiley

• #10   24. feb 2009 Det er fandme røv at høre.. Jeg går oss på VTS et par gange om året.. OG den parkerings plads er ret udsat., også for hærværk..

Kommentér på:
KAMMERATER! NU ER DEN GAAL IGEN!!!!!!

Annonce