{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

Meget off-topic, sygdom. {{forumTopicSubject}}

Min mor, som har fået konstateret hepatitis type C, det vil sige at hun har lever betændelse, og man kan få medicin for det , men, man kan få de mest forfærdelige depresioner, angst, osv af det, taber hår osv, og det kan give cancer at tage den medicin, men med tiden vil hun så få skrumpelever, og det er jo noget man kan eller vil dø af med tiden. Men kender i nogle med den sygdom, hvordan lever de, som de plejer, gør de nogen forskel i livets hverdag, hva bør jeg gøre som arbejder fra 7-16 hverdag, og kan i og for sig ikk holde øje med min mor hvis der skulle ske noget.

Min lille søster har derimod tilbudt mig at flytte hjem til min mor, så hun kan hjælpe hende, hvilket jeg selvfølgelig ønsker. (min lillesøster har ingen uddannelse eller noget) ... hva ville være klogest ? håber på nogle ret seriøse svar da det ikk er noget at spøge med.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Meget off-topic, sygdom.
  • #2   11. mar 2009 Flyt hjem og hjælpe hende.

• #3   11. mar 2009 Mon ikke du opnår bedst mulige svar ved at kontakte hepatitis foreningen, de kan nok skabe den fornødne kontakt til andre smittede eller info omkring at leve med sygdommen både som smittet og som pårørende

• #4   11. mar 2009 Nedtur...

Håber hun får det så nemt som overhovedet muligt, og overkommer sygdommen, og at Jer der er involveret bliver belønnet med masser af tålmodighed.

"Man skal nyde disse så meget som muligt, mens man har det:
    1: Ungdom før alderdom
    2: Rigdom før fattigdom
    3: Sundhed før sygdom"
    Citat: Muhammed Mustafa(saws)

• #5   11. mar 2009 Arbejder selv dagligt på et sygehus, nærmere på røntgen afdelingen... Får tit patienter der enten har fået det pga. det er kronisk, eller fordi de er blevet smittet. Jeg skal ikke kunne sige hvordan de har det.

Men de patienter jeg får til dagligt, virker meget friske selvom de har haft sygdommen i mange mange år, virker ikke til at de har nogen særlige bivirkninger. Men svært at vide hvordan de har det. Især hvis sygdommen er malign dvs. ondartet.

Men op med humøret, der findes værre sygdomme, og hun skal nok klare det..

mvh
    Ozan Y

• #6   11. mar 2009 Ozan Y ... hun har levet med det i 15 år, men har først fået det konstateret nu, og hun er kun 54 år , og jeg vil jo selvfølgelig have at hun lever længst muligt. Håber at hun kun vil leve rigtig længe endnu.

Kommentér på:
Meget off-topic, sygdom.

Annonce