{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

pl ell.d nummerplader. {{forumTopicSubject}}

Kan godt være folk tager dette ilde op,men hvad er jeres mening af,at folk ligger og blæser rundt i biler på udenlandske nr plader,vi har en del her nede der gør det,nu snakker jeg ikke om dem der er udlændinge,men dem der er puredanske,og har hentet deres flotte biler i udlandet,så sent som igår var jeg nede efter min søn,i sfo der holder en bil på pl nummerplader pigen der sad bag rattet,var pure dansk og det var deres børn og manden også,kunne se hun ikke var glad for situationen,for jeg stirrede bare på bilen og bagefter hende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pl ell.d nummerplader.
  • #1   20. mar 2009 det må de sku selvom, det er jo bar surt hvis de bliver stoppet.:!

• #2   20. mar 2009 ja men jeg tænker på feks,de havde 4 børn i bilen,lad os antage de kom til at køre mit barn ned,eller kørte galt,deres børn har jo ikke lige frem nogen form for indflydelse på at forældrene ikke opretholder loven,forsikring ved vi jo alle de ikke kan have,jeg blev sgu bare sådanne lidt harm over at se at de hentede børn i sfo og stiger ind i en udenlansk bil,så ryger der sgu tanker rundt i ens hoved,og ved der er mange hernede der gør det samme.

• #3   20. mar 2009 Man kan vel godt være pure-dansk og have bopæl i Tyskland eller Sverige. Det ser jeg ikke det store problem i.

• #4   20. mar 2009 Jantelov eller ej, så syntes jeg det er klam at fuske på den måde. Vi lever alle under de samme spilleregler, bare belastende at visse typer absolut skal snyde !

<b>PAPPI

• #5   20. mar 2009 Man håber næsten de kører galt og at de så skal betale erstatning af egen lomme.
    hader sådan nogle mennesker. snyder så snart de ser en mulighed.
    fy for pokker.

Meld dem.

• #6   20. mar 2009 tja så længe du ikke 100% ved de ikke må havde den bil kan du da være ligeglad... og ved du 100% de ikke må havde den bil SKAL du ifl. loven anmelde dem da man ikke må overvære en forbrydelse uden at anmelde det.... anyhow...hvis uheldet er ude er det deres problem ikke dit. ?

• #7   20. mar 2009 Where Am I? !

Det er jo ikke dem der refereres til. det er jo dem der bor i dk og har statsborgerskab.
    de har ikke ret til at køre i biler med udenlansk nummerplade.

• #8   20. mar 2009 _ ..::Acerbis::..3 stk. generatorer tilsalg

kan jo ikke sige noget med 100% sikkerhed,men kunne ligefrem se i hendes øjne da jeg kiggede på hende at der var et eller andet,men gider slet ikke blandes ind i det,men ville bare høre hvad folk sådanne syntes om den faktor,ved der er mange der laver de numre herinde,og rundt i hele landet,men det løber bare koldt ned af ryggen når jeg tænker at det faktisk kan komme til at gå ud over min familie,hvis de ikke har gyldig forsikring

• #9   20. mar 2009 tja din egen forsikring dækker altid og så kommer modparten i retten ? og skal betale xxx kr til dit forsikrings selvskab ? eller er det mig der forkert på den her

• #10   20. mar 2009 Fuck nu det - lev jeres eget liv - man må sq ha et tomt liv hvis andre bliver midtpunkt bare fordi de har en stor fed BMW på udenlandske nummerplader..

• #11   20. mar 2009 Nicolai Z
    ja men hvad nu hvis de ikke har pengene eller lad os antage det forfærdelige skete at de kørte en ned,så ville jeg tro at der ikke ville være dækning for noget og hvis en nyere bil blev totaltskadet,tror ikke de bare lige hiver 2-300000 ud af deres budget,og en ting skal du jo huske nicolai,det er folk som dem der gør at vi andre betaler meget i forsikring,eller de er ihvertfald med til at gøre at statistikken ligger højt

• #12   20. mar 2009 K K
    man kan godt høre på din indstilling at du kun er 11 år,og ikke har familie og tænke på

• #13   20. mar 2009 bent T det jo forsikringen der smider penge til dig... du skal nok få .. det bare modparten der ender i bundløs gæld til forsikringen... plus retsag osv.... men ja er klar over de er en del af grunden til man måske har en højere forsikring... men i sidste ende eneste du kan gøre er at melde udenlanske biler som man ved ikke er udenlandske

• #14   20. mar 2009 Nicolai Z
    selv om jeg vidste det med 100% sikkerhed tror jeg ikke jeg ville kunne gøre det,for det ville jo så gå ud over deres familie ,men havde det bare været en ung gut,så havde det ikke rørt mig en disse,men kan dælme ikke forstå at familiefædre og mødre ligger og blæser rundt i sådanne en bil med deres børn

• #15   20. mar 2009 Bent: Det er jo ikke sikkert at du kunne se noget i hendes øjne fordi hun kører på plader der ikke er lovlige. Kunne også være hun slår sine børn, er manden utro med en af pædagogerne eller bare har haft en dårlig dag på arbejdet.

Kommentér på:
pl ell.d nummerplader.

Annonce