{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Jesper K
Jesper K
Følger: 1 Emner: 140 Svar: 351

Internet driller {{forumTopicSubject}}

Tænkte på om der var nogen som havde forstand på IP/telefoni.

Der blev pillet ved vores tlf stikk for et par dagen siden. Siden har nettet fucket virkelig op. Har målt hastigheden og den hedder 0,32KB/s hvor den normalt er på min 2 MB/s. Det er samme problem på samtlige computere herhjemme. Og når man ringer fra fastnet eller modtager opkald på fastnet tlf så går nettet ned og når der afbrydes for fastnettet så kommer nettet igen. Nogen som har en ide om hvor problemet ligger. Er ret sikker på det ligget i tlf stikket hvor der noget som er samlet forkert. Det er min sted far som har fikset med det og han er pt på forretnings rejse i USA

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Internet driller
  • #1   6. apr 2009 kan ikk lige komme i tanke om noget der kan gøre det..

Vi snakker modtager og sender.. og så strøm til diode.. mere er der ikk i et stik,..

• Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 140 Svar: 351
    #3   6. apr 2009 Det har stået på en uge nu og sket lige efter han pillede ved det. Han er kontaktet men han mener han samlede det som det var da han pillede det fra :s udmiddelbart vil jeg tro det er tlf linjen(ledningen) som er kørt over net linjen(ledningen) da der går en lille strøm i tlf linjen konstant og den så stiger når der blir ringet på den og dermed slår internettet ihjel når der blir ringet ? Eller er jeg helt forkert på den.

• #5   6. apr 2009 det lyder som vores net..den hopper også fra hele tiden!, og kommer på igen 2 min senere.. men nogle gange så kommer nettet ikke, og så skal man pille "ip boksen" eller hva det hedder til tlfén fra, så virker det hele igen i nogle timer hvor så problemet opstår igen..vi har prøvet at ringe til udbyderen mens problemet står på, de kan ikke se problemer med vore linie, meget mystisk.. men har lært at leve med det desværre..

• #6   6. apr 2009 QoS = Quality of service smiley

• #7   6. apr 2009 Bollefinn.
    det kan være fin router som er defekt, har efter hånden fået skiftet et par stykker af dem :O)

• #8   6. apr 2009 Hvis internettet dør når telefonen bruges/ringer så er det med meget stor garanti fordi at din stedfar har sat skillefilteret/kombistikket forkert til eller sat det til helt uden... det vil resultere i at telefonsignalet forstyrre signalet til din ATM router eller dit ADSL modem.

Kommentér på:
Internet driller

Annonce