{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  formatering af vista
  • #1   7. apr 2009 Det kommer an på hvad for en computer det er. De fleste som man køber fra f.eks acer,hp osv. Der kan man vælge at oprette en sikkerhedskopi på dvd skive.

• #2   7. apr 2009 hvis det er hp. så tryk f11 når du starter den op smiley så system gendanelse smiley

• #3   7. apr 2009 f11 på en HP
    har lige gjort det på min

• #4   7. apr 2009 F2 eller F11 på min det er en dell

• #5   7. apr 2009 kan du ikke gå ind i computer højere klikke på drev c og formater

• #6   7. apr 2009 anders.... helt ærligt den var lidt dum.. windows kan jo ikke slette sig selv.. imens det bliver brugt...

hvis du skal formatere HELT.. og slette alt..... kan det ikke lade sig gøre uden en windows cd... hvis det skal gendannes.. og din computer er købt fra ny.. og du ikke havde cd med.. så skal du som der er sagt.. finde den rigtige F1-f12.. når den starter op..

som så gendanner systemmet...

• #7   7. apr 2009 Er det HP så F11 , Så kan du lave en systemgendannelse

• #8   7. apr 2009 Hvad så hvis det er på en zepto ???

• #9   7. apr 2009 så prøver man sig frem eller læser manualen..

det står jo normalt i bunden.. hvad du kan trykke på.... når den starter..

• #10   7. apr 2009 johan det eneste jeg kan trykke på er f2 og det er setup.. der har jeg været og virker ikke....

selvom jeg bruger org. cd så går den bare total kold...

• #11   7. apr 2009 det er en acer aspire 4315.. men jeg vil gerne have slettet ALT, fordi den er så langsom, hakker og fryser kontant. selvom jeg har virus program på fra avast, og den siger at der ingen virus er, så er den stadig. jeg laver diskoprydninger, sletter alt fra browserdata og diskofragmentering.ugeligt og ja her på det sidste er blevet så varm conputer at den lukker automatisk ned

• #12   7. apr 2009 hvis copmputeren bliver varm er det HARDWARE ikke software... du skal blæse den ind med evt en højtryksblæser på flaske.. så alt støv og lign.. det er fordi blæseren er blevet stoppet at det bliver så varm.. og til sidst brænder den af..

hvis du skal ha slettet ALT skal du ha fat i en windows cd.. ingen vej uden om.. sorry.. så find en ven der har et hacket.. eller køb en...

men hvis du slette ALT skal du alligevel ha en ny cd du kan installere??.. så du skal vel ud og ha en lige meget hvad.

bare mærkeligt hvis du har købt den fra ny at den ikke er med....

/*** GGDam ***\ .-----> hvis du fik en org cd med kan du normalt ikke bruge den recovery funktion.... så sætter du bare cd i og booter fra cd??.. før den rammer windows.. og sletter alt..

• #13   7. apr 2009 okay, jamen det må jeg have gjort, men vi har kigget på blæser og haft den ude og ser sidder ikke støv i..

jamen jeg fik at vide der hvor jeg havde købt den, at jeg kunne bruge F12 eller F10 til at formatere computer, fordi der lå en ekstra hardisk på.

• #14   7. apr 2009 det er ikke en "extra" hardisk.. det er bare fordi den ene du har i.. er del op.. så der er en lille en som der har en recovery på......

så den bruger recovery til at slette den anden ... og ligge et nyt på..

men virker det da ikke???....

at den bliver for varm er 100 procent enten en fejl i hardware... eller at dine blæsere er stoppet... det kan jo også godt være blæse "vejen" der er stoppet.. så den ikke kan komme af med det...

• Helle H
    Helle H Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #15   11. aug 2009 Nu ved jeg ikke om du har fået formateret din pc. Jeg sidder også med en Acer Aspre 4315 og den er faktisk rigtig let at formatere.

Du har noget som hedder Empowering Technologi på skrivebordet. Sådan en lille grøn menu med et e.
    Hvis du går ind i den kommer der nogle valgmuligheder. Du skal vælge den som Acer eRecover Management. Første gang du bruger den skal du lave et password.

Nedest har du 3 muligheder - Backup, burn disk og restore.

Hvis du vælger restore, skal du derefter vælge: restore system factory default. Så farmatere den automastisk fabriks installeringerne. Ikke noget med at skulle have nogle cd-rom med vista på. Det er rigtigt at der ligger en ekstra lille harddisk med disse informationer.

Bare følg vejledningen og så er den formateret. Pisse let - selv for en tøs smiley

Hvis du alligevel vil have dem på cd-rom skal du vælge burn disk. Her kan du brænde vista ud og farmatere den på den gamle måde.

Kommentér på:
formatering af vista

Annonce