{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
335 visninger | Oprettet:

Video-redigeringsprogram? {{forumTopicSubject}}

Jeg søger et alternativ til Windows Moviemaker som hele tiden laver fejl og lukker ned. Ikke engang nyeste version i Vista virker uden at lave fejl.

Det skal altså være et simpelt program, som kan simple ting som at lave overgange mellem klippene, man skal kunne indsætte tekst og det SKAL kunne læse mpg filer. Det kan Vista nemlig ikke finde ud af, så vil bruge min XP i stedet. Og så skal man kunne gemme det i forskellige formater til enten DVD eller Youtube klip i mindre format.

Det ville også være kanon, hvis man kan markere alle filerne og trække dem ned på tidslinien på een gang, istedet for 1 af gangen. Det er lidt træls med 400 klip.

Jeg har Adobe Premiere Pro CS3, men det er bestemt ikke noget man bare lige leger med, det er fucking umuligt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Video-redigeringsprogram?
  • #1   19. apr 2009 Sony Vegas er en mellemting mellem audition og moviemaker.

Bruger det selv til at lave diverse ting ( samt cs-film engang ).

De simple ting med tekst, overgange og pre-konfigurerede overgange er drag n drop.

Og så vidt jeg ved har det ingen problemer med MPG. Det kræver måske en codec pakke, men det er jo bare at hive K-Lite eller i en dur.

• #2   19. apr 2009 Mit problem med Adobe Premiere Pro er at der ingen lyd er på, lidt ufedt til bilfilm. Programmet skulle ellers være et af de bedste, kan bare ikke rigtig finde ud af det.

Kommentér på:
Video-redigeringsprogram?

Annonce