Ta´r hun r**** på mig ?? {{forumTopicSubject}}
Nu er det desværre således, at jeg i tirsdags fik at vide, at her d.31, kommer der ikke nogen løn ind på min konto, da min arbejdsplads nu er solvent, hvilket ikke var den bedste besked at modtage, efter mere end 5½ år på den arbejdsplads.
Jeg valgte så allerede samme dag, at smutte på kommunen og melde mig ledig, så det tæller fra den dag.
Men idag, får jeg så at vide, af min sagsbehandler, at hun vil gi´ mig løn mod tilbagebetaling, når jeg får fra Lønmodtagernes Garantifond.
Men hun har jo været så snedig, at hun vil gi mig tilbage fra d.1/4, da jeg jo ikke får min løn her d. 31.
Men kan hun i det hele taget det ??
Jeg tænker jo lidt på den måde, at hun skal vel give mig her pr. 1, og det er for 1 måned frem, vel ikke 1 måned tilbage, og hvadenten jeg får fra LG, så kan jeg ikke se, hvorfor hun overhovedet har ret til, at gøre krav på så meget som 1 krone derfra.
Vil ikke spørge kommunen ad, de vil jo gøre hvad de kan, for ikke at punge for meget ud, så hvorfor skulle jeg være et særtilfælde ??
Men hvad mener I, kan hun det, eller kan jeg gøre noget, for at hindre, at det bliver mod tilbagebetaling ??
jan 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Biler: 5 Emner: 70 Svar: 1.494
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 1.337 Svar: 6.804
Nope!.. Desværre ikke, men har hørt fra min kollega, at de stadig vil hjælpe dem, der nu ikke er medlem i en sådan.
jun 2003
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 366
Lønmodtagerne Garantifond går jo ind og dækker for den løn du ikke får udbetalt for perioden 1/4 - 1/5
og det er jo den "løn" som kommunen giver dig i første omgang, så er de jo i deres gode ret til at kræve den tilbage når du også får pengene fra LG - Ellers får du jo dobbletløn
jan 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Biler: 5 Emner: 70 Svar: 1.494
Det bedste ville sku være en fagforening.
Det jo lige netop så noget som det du er ude for de skal hjælpe med .
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 1.337 Svar: 6.804
Så ergo gi´r kommunen bagud, hvilket jeg ikke mente de gjorde, kan huske tider, hvor de gav til den kommende måned.
<b>Daniel N</b>
Tror jeg lige skal have fat i min kollega, for jeg er ikke den store fan af, at det hedder mod tilbagebetaling, men det er vi felste vel ikke.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 72 Svar: 5.728
Ta´r hun r**** på mig ??