{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Ta´r hun r**** på mig ?? {{forumTopicSubject}}

Nu er det desværre således, at jeg i tirsdags fik at vide, at her d.31, kommer der ikke nogen løn ind på min konto, da min arbejdsplads nu er solvent, hvilket ikke var den bedste besked at modtage, efter mere end 5½ år på den arbejdsplads.

Jeg valgte så allerede samme dag, at smutte på kommunen og melde mig ledig, så det tæller fra den dag.

Men idag, får jeg så at vide, af min sagsbehandler, at hun vil gi´ mig løn mod tilbagebetaling, når jeg får fra Lønmodtagernes Garantifond.

Men hun har jo været så snedig, at hun vil gi mig tilbage fra d.1/4, da jeg jo ikke får min løn her d. 31.

Men kan hun i det hele taget det ??

Jeg tænker jo lidt på den måde, at hun skal vel give mig her pr. 1, og det er for 1 måned frem, vel ikke 1 måned tilbage, og hvadenten jeg får fra LG, så kan jeg ikke se, hvorfor hun overhovedet har ret til, at gøre krav på så meget som 1 krone derfra.

Vil ikke spørge kommunen ad, de vil jo gøre hvad de kan, for ikke at punge for meget ud, så hvorfor skulle jeg være et særtilfælde ??

Men hvad mener I, kan hun det, eller kan jeg gøre noget, for at hindre, at det bliver mod tilbagebetaling ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ta´r hun r**** på mig ??
Kommentér på:
Ta´r hun r**** på mig ??

Annonce