{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Logitech G25 {{forumTopicSubject}}

Nogle erfaringer?
Overvejer seriøst og købe sådan et, spiller en del bilspil, og fx GRID er bare ikke til og spille med tastatur, drifting kræver ihvertfald MANGE evner..

Og samtidig, når man nu kan trække det i max, 4x AA 2048x1152, så er man jo næsten nødt til og have et rat til det også smiley

Er også åben for andre forslag, synes godtnok det er mange penge, men på anmeldelserne lyder det helt klart til og være de mange penge værd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Logitech G25
  • #1   30. apr 2009 Køb det pengene er godt givet ud...

Har "kørt" med mit i over 1 år uden at der har været noget med det...

Hvad specs har din gaming pc?

• #2   30. apr 2009 Tjah, mon ikke jeg bestiller det et af dagene så smiley

Specs er:
    Intel C2Q Q9650 3GHz, 12mb L2 Cache (clocket til 3.2)
    4GB 1333 MHz DDR3 ram
    GeForce GTX285 grafikkort
    og så smækket i et ASUS Striker II NSE bundkort smiley

er faktisk en rimelig heftig maskine smiley

• #3   30. apr 2009 shit den er syg...
    hvad kostede den?

• #4   30. apr 2009 Står mig i lige over 12k, indklusiv min 23" widescreen skærm fra Samsung smiley

• #5   30. apr 2009 haha acer skærm ville 10000 gange hellere have en samsung eller asus som er 1 tomme mindre.. lol..

fed pris...

• #6   30. apr 2009 Du kan roligt købe det rat, og få installeret Live for Speed samtidigt, så har du det bedste online simracing spil efter min mening.. Held og lykke

• #7   30. apr 2009 Michael Rasmussen

en af mine venner var så dum at købe en acer 24 tommer skærm (nok den samme som din) nå men vi holder et bette lan party og alt går godt med den spritnye acer skærm INDTIL 5 time den har været tændt, der kommer skærmen med en fejlmeldning hver min og det er pænt irirerende når man gamer. skærmen advare om at den har opdaget en fejl som den nu vil forbedre. det gør den så i en times tid hvorefter den går i sort. min ven står uden skærm og vi er knap nok begyndt at game rigtigt.. jeg sidder sjovt nok på min næsten spritnye ASUS 22 tommer skærm som ikk har fejlet en eneste gang!
    så det er derfor jeg advare alle mod at købe en ACER og butikken hvor min ven købte sin i ville ikk tage den tilbage eller reparere den! så nu har han smidt den af helvede til og køb en ASUS som min det virker! smiley

Undskyld for OT...

Kommentér på:
Logitech G25

Annonce