{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.743 visninger | Oprettet:

han har stjålet min bil !!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja jeg havde en ven "troede jeg" han lånte tit min bil og enn dag sagde han at han havde ødelagt noget på bilen og ville selv sende den på værksted og få det lavet, for at gøre en lang historie kort blev han ved med at sige at det var snart færdig og snakkede for sin syge moster.. fandt så ud af fra en fælles bekendt at han havde solgt den til en anden, uden reg. attesten, for den har jeg.

gik til politiet og de sagde at der var ikke noget de kunne gøre, så spurgte jeg skal jeg så drive til selvtægt, hvorpå han svarede ja du skal selv sørge for at få bilen tilbage, det er bare lidt svært for han tager ikke sin tlf. og jeg ved hvor han bor men han lukker ikke døren op, og det gør han også klogt i ikke at gøre.
han var min ven, og føler mig røvrendt på det groveste.
jeg skal ha min bil igen og han skal ha sig en lærestrej.

nogen der har nogen ideer til hvem jeg skal kontakte for at få en person til besøge ham og tvinge ham til at sige hvor bilen er!? kan godt selv men har nok Problemer at tænke på..

der er ikke nr. plader på den så den nye køber køre ikke rundt i den, da han jo ikke kan få den omreg. og derved heller ikke få nye nr. plader.. så de finder den jo ikke selvom jeg skulle melde den stjålet. man kan ikke bruge politiet til en fucking skid!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  han har stjålet min bil !!!!!!!!!
Kommentér på:
han har stjålet min bil !!!!!!!!!

Annonce