{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Boxer TV - Hjælp? {{forumTopicSubject}}

Hey knejtrøve og knejtinder..

Har lige fået sådan en boks fra boxer-tv (Intro-pakke) idag, så jeg skulle kunne se lidt flere kanaler..

Nu har jeg så søgt efter kanaler, men det eneste den finder er tv2, dr1, dr2, dr update og dr synstolkning.. Jeg skulle helst kunne klemme lidt flere kanaler ud af det, men spørgsmålet er hvordan???

Og ja, er godt klar over at det skulle kunne forbedre det hele, hvis man køber en indendørs antenne.. Men det har jeg ikk planer om..

Jeg har en ekstern dvb-t modtager, kan det gøre nogen forskel hvis jeg kobler den imellem??

Håber på at der er nogen der er lidt klogere end mig på det her område..!:P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boxer TV - Hjælp?
  • #2   6. maj 2009 De har da kundeservice, har de ikke?

• #3   6. maj 2009 tror ikke de kommer før til oktober.

• #5   6. maj 2009 Svend J - Har osse selv DVB-T tuner, og kan osse se de kanaler derpå.. Og når jeg søger, søger jeg på den boks de sendte med.. Men den kan ikk finde andre kanaler..

Jannik L - Jo, men gider ikk sidde i kø..!:S

STANGEN . - Det håber jeg satme ikk for dem..!

low rider - Hmm.. Lyder som om det er der problemet ligger..!-Har nemlig ikk betalt noget som helst endnu.. Men det er da vildt latterligt at man får boksen, før man har betalt, og så alligevel ikk kan bruge den til en skid..!? Og ja, tror satme osse det er et humbug-firma..!

Kommentér på:
Boxer TV - Hjælp?

Annonce