{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Tyveri fra ældre mennesker............ {{forumTopicSubject}}

Hey bg....
Jeg vil lige høre jeres mening Min gamle mormor der bor i et område med ældre boliger, de sidste par dage hver morgen kl kvart i ti og hver aften ca halv ti kvart i ti. Er der en mand der har været og ringe på hos hende men hun tør self ik åbne, hun kan se via sit overvågnings cam at det ik er en hun kender. Hun siger han virker lusket. Og hun er en del bange. Idag hørte hun så fra nogle af de andre der hvor hun bor at der har været tyveri fra andre deroppe. Så blev hun endnu mere bange.
Mig og en kammerat har så fået en nøgle til hende´s lejlighed da hun ik er hjemme iaften. Så regner vi med at tage derop og være og se om man evt ku fange ham evt tilbage holde manden hvis der ik er hold i hans forklaring om hva han laver der.... Synes i det lyder dumt / Farlig... Vi er to og han sku efter signe være omkring de 50-55år ca.......... Ilf flere vidner

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyveri fra ældre mennesker............
  • #1   9. maj 2009 Nu vil jeg ikke lyde racistisk på nogen måde, men er han dansker?

• #2   9. maj 2009 Selvtægt er ikke altid = veltægt.. men.. der sker absolut intet i at være dem der lukker døren op og tager en SNAK (med streg under SNAK) med manden... det kan jo være det bare er en der skal læse vandmåler af eller noget i den retning... er manden fornuftig at snakke med og kan give en hurtig og logisk forklaring er der jo intet problem.. men kan i lugte der er lusk i farvandet så sig det til ham som det er, at I mistænker ham for tyveri og at I gerne vil have policen ind over, bare for at være sikker.. stikker han af, kan I jo altid eftersætte og lave en cevil-anholdelse smiley

• #3   9. maj 2009 Jeg ville også kører der op og vente på at han kom. Men ikke gøre noget andet end hvis han begynder.

• #4   9. maj 2009 spphoto

Nej ikke så vidt min mormor ku se.... Så var han dansk lignende. Men svært at se for en ældre dame.............

• #5   9. maj 2009 Jeg havde gjort det samme, og har os gjort det .. Min bedstefar havde os en besøgende der ville komme og hjælpe med hans regnskaber osv osv .. Det lød alt sammen noget sjusket så han ringede til mig og forklarede .. bla bla. Længere historie men det endte med han selv smed ham på porten hehe smiley Så bare stil din bil på afstand og afvent .. omring svinet , så kan i hurtig se på hvor meget han sveder, om han har rent mel i posen smiley haha ..

• #6   9. maj 2009 knæk og bræk

• #7   9. maj 2009 Som de fleste nævner.

Tag derop, åbn når han er der, og så se hvad der sker. Er han en ballademager tør han nok ikke gøre noget når i er to smiley

• #8   9. maj 2009 Ja man kan jo altid sige at han faldt ned af trappen da han ville stikke af, altså self hvis man er temmelig sikker på at det er manden. Synes satme det er sååå svag at røve fra ældre svage mennesker. Men sådan er der jo desværre nogle mennesker der er og har det.
    Derfor ku det jo være ret fedt at fange sådan en, og ku overdrage ham til panserne.
    Og evt ku stoppe den slags ballade oppe i det område..

Men ja man skal jo også passe meget på for man aner jo ik hva det er for en type menneske..

• #9   9. maj 2009 Hari : Tak skal du ha.. smiley

• #10   9. maj 2009 synes du skal tage der op. havde gjort det samme.. kan ikke tag dem der går efter de ældre....

Kommentér på:
Tyveri fra ældre mennesker............

Annonce