{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

At tjene penge på nettet {{forumTopicSubject}}

Hvor mange af Jer, trykker på diverse reklamer på hjemmelavede hjemmesider ?

Jeg er i gang med at skulle oprette en website, og vil egentlig høre, hvad der skal til, for at I trykker på et weblink på en hjemmeside ??

Hvis I kigger nøje efter, så er der på RIGTIG mange hjemmesider disse små reklamer, hvor der i hjørnen står: Ads by Google fx.
-> Det betyder at webmasteren har lagt annoncer ind på sin hjemmeside i håb om, at man kan tjene en skilling på, at I som "publikum" klikker på disse links.

Hvis I gør det, så kan webmasteren være heldig at tjene et par håndører pr klik.

Men hvor ofte klikker I så på disse links ?

(Kig endelig forbi min blog, hvor I kan se min website ide)
www.reklamenet.blogspot.com

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At tjene penge på nettet
  • #1   11. maj 2009 Never.. Det eneste man kan tænkes at trykke på er dem der fremkommer i højre side når man søger på google !

• #3   11. maj 2009 hvis det en bilside som her, og de eksempelvis reklamere for en anden bilside trykker jeg da på den (:

• #4   11. maj 2009 Og der er ingenting, der kan få dig til at ændre din mening, og trykke på andre reklame links på andres hjemmesider ?

• #5   11. maj 2009 Det er meget, meget sjældent jeg klikker på disse links. Det skal kun være hvis jeg lige støder ind i et eller andet jeg i forvejen tilfældigvis er på udkig efter - ellers så går jeg langt uden om dem.

• #6   11. maj 2009 Hvis man syns de reklamer er fine så trykker man vel og kigger hvis der er en site man kender som har et tilbud.
    Klikker ikke ofre, så vil jeg hellere ind på google og finde siden selv..

Lidt skod du lige giver reklame for dit eget site, når du lige sidder og snakker om reklame.. smiley

• #7   11. maj 2009 men kigger ikke på de der you have won 10000000$ smiley

• #8   11. maj 2009 Trykker aldrig på dem. Man er jo inde på en side som der har det man kigger efter, så kommer der reklamer for aldt muligt andet. Feks herinde for et solcenter, en rejse og sdu ? Jeg er inde for at kigge på biler, så alt andet fanger ikke min interesse

• #9   11. maj 2009 Michael M:
    For at vise hva jeg har tænkt at oprette smiley
    Ikke nogen skummel bagtanke, om at I skal trykke på disse reklame links på min blog, men I må da meget gerne smiley

• #10   11. maj 2009 Det sker da at jeg gør det, men kun hvis jeg reklammen lige falder i mine øjne, og jeg måske har glemt lige at se efter noget, som den reklamme lige gir mig et hintch om. Ellers gør jeg aldrig

• #11   11. maj 2009 Det skal være ultra relevant for det man lige er inde og kigge på før man trykker på linket..

• #12   11. maj 2009 Jeg har det ligesom Michael M, jeg klikker heller aldrig på dem - og hvis jeg ser en reklame som ser interessant ud, så søger jeg efter den pågældende side på Google og går videre derfra.. Man kan sgu risikere at komme alle mulige andre steder hen ved at trykke på reklamer - dette er nok ikke tilfældes med Googles reklamer, men risikoen er der.

• #14   11. maj 2009 Jeg tror mange har den samme opfattelse ...

At man ikke gider klikke på de links, for man ikke gider eller har grund til det...

Men hvorfor lokker Google så med, at man tjener mange money, da der ikke er nogen der klikker på de links der ??

• #15   11. maj 2009 M.M Media Fotograf :
    Det er kun en blog.. det er bare min ide, om at starte en hjemmeside smiley
    Der er bare lagt lidt reklamer ind som fyld ...

• #16   11. maj 2009 tja nu kan jeg slet ikke se reklamer da jeg har sådan noget blocker i firefox til reklamer.. men ville aldrig trykke på dem de er fyldt med en masse lort kan huske min virus scan gik amok ved tradedubler reklamer

• #17   11. maj 2009 "Men hvorfor lokker Google så med, at man tjener mange money, da der ikke er nogen der klikker på de links der ??"

Din side skal være *MEGET* populær og blive besøgt af flere tusinde hver dag før det giver "mange money" - Så medmindre du skriver om noget vildt interessant, skal du nok ikke regne med at blive millionær på en blog smiley

• #18   11. maj 2009 Kristian S: hehe... Ja, den skal sku blive vildt populær, hvis der skal tjenes de mange money !! flere tusinde besøgende mindst !!

Men nu har jeg startet med en enkelt blog,
    og i løbet af ugen, så vil jeg starte en hjemmeside op.

Så må vi sku se hvordan det går ;:)

• #19   11. maj 2009 tja kommer an på hjemmeside og hvor relevante reklamerne er, men du skal ikke regne med bare at lave en ligegyldig hjemmeisde og så forvente et overskud eller mange penge ind på kontoen

Kommentér på:
At tjene penge på nettet

Annonce