{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

montering af PC skærm i min Passat {{forumTopicSubject}}

Jeg går med en ide om montere en 19" pc skærm i bilen som kan styrer fra en gammel bærbar pc i bagagerumet er der nogle ideèr til hvordan man gør det evt selv prøvet det jeg vil meget gerne hører omkring flib down beslag eller om det skal være et faststativ eller hvilke mulig heder der er ellers måman prøve sig frem og dokumentere det via BIlleder det vil jge dog også gøre ved at oprette etfotoalbum til formålet men meget gerne med hjælp fra jer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  montering af PC skærm i min Passat
  • #1   11. maj 2009 for mig at høre kommer det til at se for fusket/hjemmelavet ud med div hængsler osv..
    Derud over tror jeg sgu det bliver svært at få en 19" skærm til at se pæn ud i en mere eller mindre std. Kabine...
    for mig at se skal du have fat i en mindre skærm (7" eller lignende), eller overveje også at placere skærmen i bagagerummet...
    hvis det endelig skulle være er det bedste/eneste alternativ at placere den over handskerummet, men tror stadig ikke på at det vil blive særlig pæn...

    Søren J


  • #2   12. maj 2009 ja den er lidt stor det ved jeg men det skal lige nævnes som jeg desværrer havde glemt det skal kun bruges af de bagerste passagere altså ikke synligt for de 2 for sæder der skal en mindre til det ved jeg men jeg havde glemt at skrive det så enten en form for loft montering med noget flip down eller noget i den stil eller påspænding på det ene forsæde under nakke støtte som så også kræver lidt justering i det beslag skærmen bliver monteret i

  • #3   12. maj 2009 men heine så ser det ok ud men kan se det kræver jo helt special lavet instrument bord at have den foran men det er så ikke planen

Kommentér på:
montering af PC skærm i min Passat

Annonce