{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.321 visninger | Oprettet:

VÆRSTE WEEKEND NOGENSINDE!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja nu skal i bare høre:) Jeg har igennem længere tid villet have en 200sx! Endelig har jeg pengene og finder et prakteksemplar ved en tysk forhandler med 187.000 km på klokken med alle service overholdt og 100% standard:) Snakker med forhandler flere gange og får booket billetter med fly til damen og mig smiley Sælger køber prøveplader til 5 dage for 150 Euro og det er meningen mig og damen skal køre bilen hjem dernede fra! Efter 1 mellemlanding i berlin ankommer vi i Køln og begiver os straks imod düren for at få min nye bil!!! Har imellemtiden vekslet penge hjemmefra så alt er klart! Sælger henter os og vi kommer ud og ser bilen!
Umiddlebart ser den godt ud! Dog undrer det mig den ikke er vasket overhovedet! Åbner døren og der står 241.000 km på klokken OMG tænker jeg og spørger sælger som kommer med lange forklaringer på tysk som jeg ikk forstår! Ok tænker jeg nu jeg taget så langt så vi gir det en chance! Motorummet er ligeså beskidt som bilen men umiddelbart går motoren ok trods km tallet men tager dog ikk omdrejninger særligt hurtigt! Ikk ret meget rust og alt el virker!
Ned på knæ for at tjekke undervogn og her sker det så! Vangen under venstre fordør er 3del og det midterste stykke er væk, og endestykket hvor dette stykke skal sidde er slået skævt! OH MY GOOOD!!!! Sælger siger "ein hunders % original" bla bla men jeg ved godt bilen er værdiløs! Nedtrykt betaler jeg 150 euro for nogle plader som intet er værd men ryger på nærmeste netcafe og finder en anden 200sx 200 km væk! Ringer til sælger og finder ud af denne bil heller intet er værd! Nedtrykte tager vi tilbage til køln finder et hotel og overnatter! Dagen efter får jeg min far til at bestille nye flybiletter hjem og han siger wow de koster kun 300 kr stykket, men efter jeg har printet dem ud ved hjælp af hottelles printer ser jeg det er i Euro! DOOOH! Ringer til min far og han indser han lige har smidt 4500 kr for 2 biletter inklusiv mellemlanding FEDT.... Derefter sætter jeg mig på sengen og tro det eller lad være så revner mine busker fra skridt til bælte, og ja det er det eneste par jeg har med !!! FUCK MIG I RØVEN PIKANAL! MIn dame må op i køln by og fider langt om længe en butik der har åbent på en søndag og køber et par bukser som jeg bruyger!!! Vi ude at hotellet kl 12 og er lige kommet hjem nu! Dejlig weekend med en masse brugte penge på ingenting! FUCKING PIK LORT!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VÆRSTE WEEKEND NOGENSINDE!!!!
Kommentér på:
VÆRSTE WEEKEND NOGENSINDE!!!!

Annonce