{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Licens(ja nu brokker jeg mig igen) {{forumTopicSubject}}

Fik lige et brev i dag, fra DR...udsnit af brevet:

"vi tror at alle danskere på et eller andet tidspunkt er stødt på Drengene fra angora, de sorte spejdere, x-factor, boogie, tjeklisten, mads og monopolet, aftenshowet, pige på prøvløsladelse...."osv..."vi tror du ville savne DR hvis vi en dag skulle lukke, pga manglende licensbetaling"...

What? Gu vil jeg da ej....vil fandme godt nok skide på både DR, DR2 og deres radiokanaler...har aldrig sat mig ned foran tv'et og tænkt "gad vide hvad der er på dr" eller tænkt at jeg hellere måtte få tændt for at høre noget af alt det "spændende" på p3...rent faktisk har jeg ikke engang antennestik i min HU, fordi jeg alligevel kun hører cd...for min skyld måtte de sku hellere sende reklamer en gang hvert kvarter, som de andre kanaler, frem for at hive 2200kr op af min lomme hvert år...

"jamen det er medielicens, det dækker alle medier Brian"...øh...det er meget muligt...men DR's brev lægger nu ret så tydeligt vægt på at det er DR, samt deres radio og tv jeg betaler for...jeg har ikke den fjerneste anelse om hvordan deres hjemmeside ser ud...

"du betaler licens for at have apparatet, ikke for hvor meget du ser eller lytter til DR's programmer"...WHAT??? så når jeg har købt mit tv skal jeg oveni betale for at eje det, selvom jeg både betaler strøm og afgift for at have en antenneforbindelse?

Jeg synes det er dybt latterligt...bare fordi de har brugt jeg ved ik hvor mange penge over budget på DR-bygningen, skal vi pludselig betale ekstra? Og ydermere er det gjort lovpligtigt? Shit...jeg synes virkelig det er latterligt...

Og nej...jeg har ik lige opdaget nu at der er noget der hedder licens, men jeg synes det stinker...og det kan godt være at dem der betaler licens synes at de andre er nogen nasserøve...men hvordan kan man retfærdiggøre at hive 2220kr ud af folks lommer for noget som kunne betales via reklamer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Licens(ja nu brokker jeg mig igen)
Kommentér på:
Licens(ja nu brokker jeg mig igen)

Annonce