{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EU valg søndag
  • #1   5. jun 2009 TJa ved endnu ikke om min stemme går til Jens Rode eller bare på partiet venstre.
    Men jeg stemmer på dem, da de opfylder mine interesser.
    Stemmer nu også altid på venstre ved folketingsvalg.

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 171
    #2   5. jun 2009 Folkebevægelsen mod EU.... af en eller anden grund er alle de andre så utroligt forhipped på et Ubited States of Europe... kan lige så godt kæmpe mod amerikanske tilstande så længe som det nu er muligt.

• #3   5. jun 2009 Stemmer på den unge gut Dan Jørgensen fra Socialdemokraterne, han virker intelligent, har humor og ja, er i det hele taget mere menneskelig en de fleste af de andre stivstikkere!

• #4   5. jun 2009 Lasse R: Det er jo netop for at have et modstykke til USA at det er vigtigt Europa står sammen, ikke at jeg ønsker et system som det de har derovre, men hvad angår din modstand mod amerikanske tilstande, som jeg iøvrigt deler langt henad vejen, så er et stærkere EU kun en fordel!

• #5   5. jun 2009 The Ramster, og det er så ikke engang løgn;o)

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 171
    #6   5. jun 2009 Tror bare ikke på det koncept... ikke som både EU er bygget op, og fordi de interne forskelle i EU er for store, modsat EU.. vi har jo bekriget hinanden i århundreder i Europa af samme grund. De grundlæggende interesser for et land som Spanien og fx Sverige er bare alt for forskellige. Eu som det er bygget op i det er jo mest af alt også bare et bureakratisk cirkus, se bare pampercirkusset med deres rejsegodtgørelser? - alle modtager gladeligt de europæiske skatteyderes penge, og ingen i parlamentet ønsker at lave det om - pamperi af værste skuffe, men pga. det er et overnationalt organ kan de respektive befolkninger absolut intet gøre ved det.. Ønsker ikke en nationalstat, og mener også et fællesnationalt europæisl samarbejde er en absolut nødvendighed, bare ikke den form det tager i dag.

• #7   5. jun 2009 Dan Jørgensen kan ikke snakke sin sag, han er medløber efter hva meningsmålingerne siger, det siger han også... så debatten i onsdags, der blev han jordet og vedr. bilag, der lagde hele regnskabet på nettet... bilagene dem øh... de skal lige godkendes først, det er da bare få dem smidt afsted...

• #8   5. jun 2009 Krabbe_ Ja det så jeg godt, det var sgu griner;O)
    Men i debatten igår med Reimar Bo blev hende dåsen fra SF også Grillet.
    Hun blev spurgt om hun havde tænkt sig at give de overskydene diæt, rejse og blyants penge tilbage = LANG pause efterfulgt af et ØØØØHHHHH og så et nej, og så ville hun fandme gerne hurtigt videre;O)

• #9   5. jun 2009 Hvis i er i tvivl om hvad i skal vælge, kan i teste jeres holdninger hér http://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/2009/Europa/Stemmesedlen/Stemmesedlen.htm&start=testdineholdninger
    Det er for dumt ikke at stemme, fordi så vælger andre bare for jer. I har jo garanteret holdninger og meninger.
    Hvis EU ikke siger jer noget så stem alligevel, der er også politikere der heller ikke gider EU

• #10   5. jun 2009 Stemmer på Dan Jørgensen, men det er lidt med en blandet følelse. Er bestemt ikke tilfreds med hans holdningsændring omkring grænserne. Men overordnet set er jeg mest enig med ham, og ville aldrig stemme på et parti som forsøger at modarbejde EU.

• #11   5. jun 2009 Jeg stemmer den dag jeg hører om en eu politiker der laver noget fornuftigt for sin abnorme hyre..

Andre end mig der har tænkt over at man faktisk kun hører fra de tosser der sidder dernede, den lille måneds tid op til de skal genvælges ?

Ahh okay, det er ik helt fair.. Der var vist nok en sag et par år tilbage om hvormeget agurker måtte krumme smiley

Nogen gange kunne jeg godt ønske mig at de to kommende afstemninger indeholdt muligheden for at vælge udmeldelse af EU samt afskaffelse af kongehuset...

Kan så også bare være mig der er noget galt med. Det er heller ikke utænkeligt smiley

• #12   5. jun 2009 Max> hehe...alle "mine" kandidater(ifølge testen) er fra enten folkebevægelsen mod EU eller Dansk folkeparti...:-D

• #13   5. jun 2009 nAlen *

Hvorom alting er så er der reserveret 14 stole til danskere, og du kan vel ligesågodt få en på en stol som representerer dine holdninger. Når du vælger ikke at stemme, så vælger du også at lade andre bestemme for dig.

• #14   5. jun 2009 Max: det er 100% korrekt det du pointerer der, jeg har bare enormt svært ved at se en eneste af de hatte, der fortjener en stemme... De laver jo intet ?

Og er der ikke også noget med at en folkeafstemning kræver at en hvis procentdel af befolkningen deltager ? Kunne jo altid håbe, at der var et par millioner der delte mine holdninger til det her smiley

• #15   5. jun 2009 ved ikke helt hvem jeg skal stemme på, men det ender nok som det plejer, så det bliver nok som sofavælger jeg deltager i valget

_ Max _
    ifølge den test så skal jeg stemme på enten Keld Albrechtsen (JuniBevægelsen)
    eller Benjamin Dickow (Liberal Alliance) og det var jo ikke lige nogen af dem som jeg havde i mine overvejelser

• #16   5. jun 2009 Jeg stemmer på Fathi El-Adeb fra SF. Han virker som en sympatisk mand med livserfaring. Desuden er jeg utrolig enig med hans syn på stort set alt. smiley

• #17   5. jun 2009 den test er da en guideline til at finde sine holdninger hos kandidaterne..

Jeg er 72% enig med Morten Messerschmidt, men spørgsmålet er jo så om man kan forliges med de 28% man ikke er enig..... eller om man netop skal finde en anden der ikke er enig i de samme tilg som gjorde de 28%

• #18   5. jun 2009 Har lige taget den test og resultatet blev Det Konservative Folkeparti hvilket overrasker mig meget.

Synes godt nok det er svært hvor krydset skal sættes men sættes skal det

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 46
    #19   5. jun 2009 Gider ikke stemme, der er jo også motorløb lørdag og søndag det vil man da hellere til end at stemme

• #20   5. jun 2009 Husk nu at lade være med at blande nationalpolitik og EU politik sammen !

• #21   5. jun 2009 The Ramster. You got to be kidding me. Har ud slet ikke set debatterne i TV de sidste par dage? "Intelligens" - hvis det er noget han har gemmer han den et meget hemmeligt sted, sammen med sine kvitteringer han lovede for lang tid siden at offentliggøre.

Skandaløs ringe taler og skandaløs ringe politiker.

Hvis man har set debatprogrammerne synes jeg ikke der er nogen tvivl. Kun EN politker ud af de 9 deltagende ved hvad han snakker om. De andre er enten fallerede lokalpolitikere, hysteriske eller Dan Jørgensen.

Og når jeg tager testen (som jeg finder overflødig) bliver det da heller ikke just SF og Socialdemokraterne, eller Venstre for den sags skyld, jeg er enig med...

Kommentér på:
EU valg søndag

Annonce