{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Så var det vores tur! {{forumTopicSubject}}

Nu blev det os der skulle have indbrud i bilen. Dørlåsen er brækket op, trods bagagerummet ikke var låst. Flot!!!
Derefter har de brækket i tændingslåsen og smadret denne, men en flok amatører er de da de ikke kunne finde ud af at gøre det ordentligt så de kunne derfor ikke rende med bilen, kun ødelægge låsen. Så de har givet op og stjålet 2 par solbriller, 1x D&G og 1x Robert la roche, udover det er de rendt med 6 dvd film som er/var en gave til min søster og en check på 1900 kr...

Øv mand. Checken er spærret, men alligevel pisse sur røv da de alligevel lige løb med værdier for 5000:-(

Man bliver sgu lidt gal i hovedet, og der uddeles klø hvis/når jeg finder dem...

Amatører, bilen er en polo Hit, hvor svært kan den lige være at rende med!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så var det vores tur!
  • #1   11. jun 2009 Jah den sku man da vel kunne kortslutte med en bananskrald... men heldigt nok at de ikke tog bilen alligevel..

Den slags folk er bare nogle pader.. som aldrig bliver klogere..

• #2   11. jun 2009 så er bunden sku nået, møg tyve...

• #3   11. jun 2009 Her kunne jeg godt finde på at argumenter for dine værdier som ikke er under opsyn.

Men må bare forholde mig til situationen og sige at jeg godt forstå dig. Håber det bliver en god fredag imorgen eller at du finder dem.

• #4   11. jun 2009 Det er sku trist at folk er så dume og stjåle biler og andre ting fra folk..

Jeg tror det er tiden vi er i, iøjeblikket da mange mangler arbejde osv..

Men ja som du selv siger så må de være nogle armatør for det er sku den nemmeste bil at rende med.. LOL..

Men kan godt forstå dig.. Du kan være glad for at det ikke er dig som skal gøre sådan noget for at kunne leve, men har råd til de ting smiley

• #5   11. jun 2009 tænker bare at det var godt silviaen i det mindste hoder hjemme trygt og godt ved mig selv, ellers var det med garanti gået ud over den.. Men det sgu sygt man ikk kan have sit lort i fred..

• #6   11. jun 2009 Jeg havde indbrud i min firmabil i nat, nåede at have den i 2 uger... fucking usselt at køre fra Malmö til Holbæk med smadret fører siderude... de fik 2x Garmin Nuvi 760 ud af det... tror ruden koster mere, og de maste selvfølgelig en skrutrækker ind i karmen på døren...
    Sprit ny Citroen Jumpy...... latterlige individer.... burde få en boltpistol for panden og aflives....

• #7   11. jun 2009 De er vel gået efter AGZE kværnen, det er nok det eneste man kan bruge i sådan en bil?

• #8   11. jun 2009 lad os da håbe de prøver at indløse checken, så kan de blive fanget på den måde

• #9   11. jun 2009 Sweedspeed>>> Hehe, det er jo ikk rollaen, det er kærestens polo skidt.
    Kunne fjolserne så bare finde ud af at stjæle bilen ville det ikke være så latterligt som det er. Hvis ikk engang man kan stjæle en polo skidt bør man finde sig en anden branche....
    Har nu en ide til hvem det kunne være, men skal lige have nogle beviser, og så er han på røven den bums...

Who Am I?>> Jepp, kunne sgu være fedt nok, hvis man er dum nok til at stjæle checken er man sikkert også dum nok til at prøve at hæve den!

• #11   12. jun 2009 Drengestreger der er gået for vidt

Kommentér på:
Så var det vores tur!

Annonce