{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Importbiler?
  • #1   18. jun 2009 Jeg kan se, at fx. på Japanerimport står der "Der ydes ikke garanti på tunede bilers drivline (motor og gearkasser) efter afhentning ved Japanerimport." dvs. der er garanti som sædvanlig på alt andet?

  • #2   18. jun 2009 Og MÅ man godt tage sådan et forbehold på slutsedlen? Ifølge købeloven kan man (så vidt jeg ved) jo ikke fravælge at yde garanti på visse dele af bilen.

  • #3   18. jun 2009 Og en sidste ting: Jeg skriver ikke fordi jeg skal købe bil, men fordi jeg selv overvejer at starte noget lignende, men jeg gider ikke hvis man er tvunget til at yde garanti på det hele smiley Og nu er jeg træt af at skrive med mig selv

  • #4   18. jun 2009 Så vidt jeg husker er loven ufravigelig...

    Kender ikke japaner import, men mener ikke de skal give garanti på biler der er uden afgift eller uden plader for den sags skyld..

    Smarte forhandlere sælger bilen med FDM rapport, så kan du godt stoppe Reklamations retten skråt op smiley


  • #5   18. jun 2009 De SKAL heller ikke give 6 måneders garanti... De SKAL give 2 års reklamationsret, men det er noget helt andet... De 6 måneders garanti lægges jo oveni prisen af forhandleren...

  • #6   18. jun 2009 Ja, den er jeg med på, det var mere om de kan fravige sig at dække skader på motor og gearkasse?

Kommentér på:
Importbiler?

Annonce