{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sensation 3 juli Holland
  • Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    nov 2004

Følger: 1 Svar: 27
    #1   18. jun 2009 Kunne da være fedt at tage turen for at opleve præmieren. Personligt kan jeg dog godt vente til eventet kommer til Kbh med samme tema engang i November

• #2   18. jun 2009 Mads---> hvor har du set at det kommer til Danmark?? På hjemmesiden står det nemlig ikke..

• Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    nov 2004

#3   18. jun 2009 Nej der er ikke kommet noget op på deres hjemmeside endnu, men det var der heller ikke på daværende tidspunkt sidste år. Men folkene fra ID&T skrev en 5-årig kontrakt, så jeg tror bestemt vi kan forvente eventet kommer forbi i år samt de 2010,11 og 12.

• #4   18. jun 2009 Oki lyder jo fint smiley vil jeg da glæde mig til.. men kan sgu ikke vente hi hi

• #5   18. jun 2009 Mads P har ret ! smiley

eventet kommer igen i år og et par år frem, så vil jeg nu hellere vente på det, og så ta toget ind og se det event, var skide fedt 08 smiley

• Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    nov 2004

#6   18. jun 2009 Så må du jo afsted:) Showet der kommer til Kbh vil jo være det samme, men dj'sne er jo forskellige, så helt ens vil det jo ikke blive. Setup'et med henblik på højtallere osv. skulle vidst også være lidt større i Amsterdam Arena

• #7   18. jun 2009 Mads P

det jeg heller ikke i tvivl om smiley

sys faktisk lyden var helt i top i parken 08 så klager ikke smiley

Mange herinde der sikkert også skal med 09..

• Mads P
    Mads P Tilmeldt:
    nov 2004

#8   18. jun 2009 Det var genialt i parken. Jeg snakkede med nogle stykker som også havde været til Ocean of White i amsterdam arena og de var ret enige om at det var federe i parken hovedsagligt fordi der var folk der for at feste, de fortalte at i Amsterdam kommer der mange blot for at se showet og derfor er der mange siddepladser

Kommentér på:
Sensation 3 juli Holland

Annonce