756 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "gasflaske"
Gasflaske ombytning..
Jeg skal have ombyttet min gasflaske til en fuld. Men er der nogle der ved om man kan bytte den gamle gule til en letvægts flaske? eller hvor det er billigst og få en ombytter? (:
Jeg skal have ombyttet min gasflaske til en fuld. Men er der nogle der ved om man kan bytte den gamle gule til en letvægts flaske? eller hvor det er billigst og få en ombytter? (:
Skrevet af: Kasper Gejl - 5. feb 2012
Gasflaske til svejsning
Hej. Har fået fat i en gammel AGA stål flaske, den er ca 1 M høj. mit spørgsmål er Der har været fyldt oxygen i før men kan man godt få fyldt en blandgas i istedet?
Hej. Har fået fat i en gammel AGA stål flaske, den er ca 1 M høj. mit spørgsmål er Der har været fyldt oxygen i før men kan man godt få fyldt en blandgas i istedet?
Skrevet af: HH2 - 10. apr 2012
aflevere tom gasflaske
Hej. Jeg er efter en fest brændt inde med 4 tomme 11 kg gasflasner. Hvor kan man aflevere dem henne?
Hej. Jeg er efter en fest brændt inde med 4 tomme 11 kg gasflasner. Hvor kan man aflevere dem henne?
Skrevet af: zimmer n - 28. maj 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
apr 2004
Følgere: 2 Biler: 4 Emner: 14 Svar: 1.265
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 6 Biler: 3 Emner: 380 Svar: 2.263
okt 2006
Følger: 1 Emner: 40 Svar: 672
dec 2004
Følger: 69 Følgere: 65 Biler: 4 Emner: 88 Svar: 3.537
JA for pokker......
Tror hellere jeg må opfinde et slags opslagværk, til det her "indernet"
Tror jeg kalder det for Google.......bare vent.....jeg bliver rig.
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 33 Biler: 10 Emner: 437 Svar: 5.063
gasflaske