{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hva koster sagsomkostninger ??
  • #1   26. jun 2009 om du har en chance kommer jo an på om du virkelig har ret eller bare tror du har det.

sagsomkostninger er meget forskelligt. kommer jo an på hvor lang tid det tager og hvor mange mennesker og evt undersøgelser der skal til. men det kan hurtigt blive rigtig mange penge.

• #2   26. jun 2009 Som regel er det svært at vinde mod politiet. Da de vil gøre alt hvad der skal til for at rede deres skind.

• #3   26. jun 2009 det drejer sig om pappet og det er ca 14 måneder siden.
    og deres bevis er hva de har set på deres speedometer.
    men sådan som de har skrevet det, er ikke som jeg lige umiddelbart husker det.

• #4   26. jun 2009 Snak med din advokat. Han er nok den der har nemmest ved at svare dig på dine ting.

• #5   26. jun 2009 hvis det er deres eneste bevis slæber du dem bare med i retten og snakker med en advokat om hvor mange penge du kan hive ud af dem på forskellige grundlag så som tabt arbejdsfortjeneste og ubehageligheder ved at blive anklaget for den slags smiley

• #6   26. jun 2009 har kun lige fået brevet ind af døren og læst det igennem, regner med at snakke med noget retshjælp, det kan vel hjælpe ??

• #7   26. jun 2009 Skaf dig en advokat som de andre siger. Du kan ikke bruge svarene til noget herinde fra ang. om sådan noget. Så få en god advokat.
    Det brugte jeg da jeg fik brækket min næse, så er der ingen tvivl om noget!

• #8   26. jun 2009 holder også på du skal finde en advokat, og gennemgå sagen med ham. Dog mener jeg mere at det lyder som en påstand modsat en konkret bevis det de har fremsat imod dig, og i DK dømmes man ikke på påstande men klare beviser.

• #9   26. jun 2009 hvis de ikke har en fartmåling på dig enten med laser eller gps eller ligende kan de ikke bruge det til noget !

Og sagsomkostninger er meget forskeligt

Jeg har haft sagsomkostninger fra 2500-15000

• #10   26. jun 2009 i skal huske at en tjenestemands ord vejer mere end en alm borger...

jeg har været ude i lign sag... og det var hans ord imod mit... men fordi han er betjent vejer hans ord mere end dit..

med en advokat og lign. har du måske en chance..

• #11   26. jun 2009 Johan B - aahh sådan fungere det nu ikke helt smiley ellers kan de jo bare smide bøder ud til højre og venstre smiley

• #12   26. jun 2009 jeg har faktisk engang haft en lign. sag hvor en betjent der ikke var på job blev lidt knotten over jeg overhalede 4-5 biler i rap, og han mente jeg havde kørt min. 150kmt hvilket ville give en frakendelse. Kontaktede en af mine venners far, der er advokat, og han tog så sagen med politiet, og det endte med, at hvis jeg tog en bøde på 500kr for uagsomt/hensynsløs kørsel ville de droppe sagen hvilket jeg gjorde. Han var tilfreds med 3 flasker drue, men det holder nok ikke helt...

• #13   26. jun 2009 Lars K--- i bund og grund ja... svaret jeg fik var.. at en betjent var uddannet til det... og det var hans job.. derfor havde han en større acinitet... hvad angår den type...

det var hans ord imod mit... og jeg fik ikke ret... han behøvede ikke engang vidner for at vinde..

Kommentér på:
hva koster sagsomkostninger ??

Annonce