{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.054 visninger | Oprettet:

på 12. time! (arbejde i bilka) {{forumTopicSubject}}

shiiiiiit jeg er ved at gå kold, har siddet i bilka's service kasse i 12 timer nu og mangler stadigt 1,5 time til de lukker...

det værste af det hele er at jeg slet ikke får løn for det, men aktiverings ydelse... hvilket fagforeningen ikke har udbetalt.. så det kører bare her.. hehe

men egentligt keder jeg mig lige nu, der har været sindsygt tralvt nærmest hele dagen, men nu er der bare nada at lave, er der nogen der har gode ideer til tidsfordriv? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  på 12. time! (arbejde i bilka)
  • #1   2. jul 2009 har ikke ikke aircon i sådan en bilka ? for hvis i har ville jeg fandme gerne bytte arbejde i den her tid smiley Dog havde jeg valgt at få løn for det smiley hehe ej .. surt smiley

• #2   2. jul 2009 Kropsvisitere de lækreste kunder efter beskyldninger om tyveri.. Det må da være en vinder..

• #3   2. jul 2009 Hvilken Bilka er det?

Man kan altid hjælpe nogle af de andre afdelinger med at rykke frem:-)

• #4   2. jul 2009 ned i sofa afdelingen og nap en fladskærm med derover med tegnefilm på.. og måske forbi vinafdelingen efter en lille flaske smiley

• #5   2. jul 2009 Simon w: jeg sidder pt i 30 grader varme uden nogen form for ventilation udover 1 bordvifte i et indelukket servicerum uden form for bevægelse i luften smiley
    sidder og laver intet og alligevel drypper sveden nærmest... det er vildt lækkert!

Mic B: se det er en helt ny dør du har åbnet for mig der :D:D

Mike F: det er bilka viborg smiley jeg sidder i service afdelingen så må ikke forlade min plads hehe... ikke engang for at gå på toilet eller lignende, for der er ingen der kan overtage smiley

• #6   2. jul 2009 Nicolai K: opfindsomt smiley men det er alt for meget arbejde, vi har allerede et biograf setup med en 60" bravia skærm samt sony surround hvor der kører madagascar 2 på smiley

• #7   2. jul 2009 Kan du ikke bliver forflyttet til køl og frost afdelingen ? smiley

• #8   2. jul 2009 Simon W: jeg har gået forbi derude et par gange idag bare for at blive kølet lidt faktisk haha smiley skal nemlig forbi dem når jeg skal ud og smide elektronik varer ud som virker helt fint smiley det gør vi meget af her i bilka nemlig smiley

• #9   2. jul 2009 Hvad ligger timelønnen egentlig på derude ? (når man rent faktisk får løn)

• #10   2. jul 2009 Yesman: ca det samme som når man ikke får xD... jeg får kun 16500 om måneden.. det er latterligt lavt smiley kan sige uden at lyve at det her er det værste jeg har gjort for penge smiley

• #11   2. jul 2009 Ja, Dansk Supermarked smider meget elektronik ud, der virker. Det fylder på lageret, så det ryger bare ud.

En gang blev der smidt for 1 million ud på én gang, der der skulle være plads til noget nyt på lageret. Det har man råd til, men give medarbejderne en anstændig løn, det kan man ikke!

Jeg har arbejdet ved Dansk Supermarked i flere år, først mange år i Netto derefter Føtex. Nu er jeg heldigvis folkeskolelærer om et år!

• #12   2. jul 2009 så ned foran den og slumre indtil du har fri hehe.

• #13   2. jul 2009 Lønnen som salgsassisten el lign er ikke høj nej, men den giver muliighed for at stige i graderne. Er man flittig nok, er der ingen grænser. Ville til enhvert tid vælge at være i en butik frem for at stå på en fabrik med en langt højere timeløn. Handler om at være glad for det man laver smiley

• #14   2. jul 2009 kommer fra viborg smiley hvilken hylde skal jeg komme og vælte ned ? smiley

• #15   2. jul 2009 Ja, man kan stige i graderne. Men det kræver hårdt arbejde og ofte også interessetimer. Og når man så bliver salgsleder, så skal man stå til rådighed nærmest døgnet rundt, og der er intet, der hedder overtid. Fast løn, som ikke er særlig høj, uanset hvor mange timer, man er på arbejde.

Som afdelingschef får man lidt mere i lønposen, men det er intet set i forhold til timer og det økonomiske ansvar, man har. Min kolonialchef fik for ca. 6 år siden 35.000 kr. om måneden. Det er ikke meget, når man tænker på, at han har ansvaret for 10-12 fuldtidsmedarbejdere plus det løse og afdelingens omsætning og lager.

De har regnet det godt ud, Dansk Supermarked!

• #16   2. jul 2009 vi skal os huske på hvem der ejer Dansk supermarked ! smiley A P møller marsk :D? hva havde i regnet med smiley

• #17   2. jul 2009 Mike F: ja de gir ikke meget... en del af min "kontrakt" var jo også at jeg skulle arbejde de første 4 uger gratis med betaling i form af aktiverings ydelse gennem fagforeningen... smiley så de udnytter sku ALT

Schaltz S: der er ingen muligheder for mig pt, det kan godt være de kommer, men det blir ikke foreløbigt smiley

ThOrSø ^: du smadrer bare løs smiley sidder som sagt i servicecenteret, det er omme bagved, ved udleveringen smiley

• #18   2. jul 2009 Ja, netop!

I Føtex Nykøbing Falster skiltede de engang med, på personalekontorgangen, at de ver den Føtex med den laveste lønomkostningsprocent i forhold til omsætning i Danmark.

Yes, det er lige noget, der får medarbejderne til at påskønne deres arbejde og give den en ekstra skalle!

• #19   2. jul 2009 Mike F: det er sjovt, det blærede vores varehuschef sig også lige med her den anden dag smiley ikke ligefrem smart...

tilgengæld er vi den bilka i danmark der har mest at lave og højeste omsætning... trods krisen har vi en stigning på 17% i forhold til sidste år i elektronik afdelingen som er den afdeling jeg går ind under... det er ret vildt

• #20   2. jul 2009 jeg får jo også først fri her 21:15 eller 21:30 alt efter hvor hurtigt det lige går med at lukke ned og så skal jeg så møde igen klokken 8 imorgen smiley det er direkte ulovligt... (11 timers hvile reglen)

• #21   2. jul 2009 Ricko: Lur mig om ikke Bilka Hundige er den Bilka i DK med den største omsætning, så det er noget vås smiley

• #22   2. jul 2009 tag dig sammen ricko.. vi er nogen der bare laver ingenting

• #23   2. jul 2009 Helmut: jeg skal ikke selv kunne sige det, men det var hvad der blev sagt... bilka viborg har også fået "bedste service" prisen og andre præmier i år smiley

synes det er sygt der er så stort + i regnskabet når der forsvinder et helt varehus inklusiv lager i svind OM ÅRET bare i bilka viborg smiley

Mikkel: hehe ja, gid det var mig siger jeg bare... smiley

• #24   2. jul 2009 så hold fri imorgen smiley
    jeg er game

• #25   2. jul 2009 Ja, jeg var kioskansvarlig og startede med 15.000 kr. om måneden. Senere steg jeg til 15.250 kr. Jubiiiii!!!! Det var noget, jeg kunne mærke;-)

• #26   2. jul 2009 Mikkel: overvejer det sku kraftigt... smiley

Mike F: ja for satan smiley hehe det er vilde sager der sker herude... har lige taget en barnevogn retur, det er det vildeste der er sket den sidste time herude smiley - 13. time er vi på nu hehe

• #27   2. jul 2009 overvej det tungere.. har ikke lavet noget fornuftigt hele ugen

• #28   2. jul 2009 Mikkel: nej det er jo også dumt at du første har ferie når jeg har fundet job igen, nu har jeg jo lige gået i 5-6 måneder og lavet nada smiley

• #29   2. jul 2009 Du er da netop typen som f.eks Bilka kan køre rundt med. Der er da ingen almindelig fungerende mennesker der står på sin pind, 12-13 timer i træk, uden at kunne forlade den for at holde pause. 11 timers reglen skal bare overholdes, så møder man bare igen, så at reglen overholdes. Os der arbejder steder med ordentlige overenskomster, som ovenikøbet overholdes, og gode tillidsfolk, der kan holde ledelsen i ørerne, hvis reglerne ikke overholdes, vi vil sgu ikke finde os i sådan nogle Bilka forhold. Man skal fandeme sig sin mening, hvis ikke reglerne bliver overholdt. Dem der ikke siger fra, bliver sgu udnyttet og kørt rundt i manegen.

Kommentér på:
på 12. time! (arbejde i bilka)

Annonce