{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Pakke til DK der ryger til norge først {{forumTopicSubject}}

Har bestilt noget fra www.pixmania.com som jeg regnede med vil komme idag. gjorde det ikke. og her til aften kan jeg se pakken er ankommet til Oslo.. Er der nogen af jer der har bestilt fra udlandet før, hvor det lige ryger til norge først..eller tror i der er sket en fejl?? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pakke til DK der ryger til norge først
  • #1   2. jul 2009 de har også fået rimelig dårlige anmeldelser på trustpilot

• #2   2. jul 2009 Har dog handlet der før uden problem smiley

• #3   3. jul 2009 ligner pixmania at fucke det hele op, og specialt hvis der skal laves noget på garantien......
    den skal ikke til norge først, du kører jo heller ikke fra jylland til sjælland, hvis du skal til fyn vel ??

• #4   3. jul 2009 Hvis de nu har 20 pakker til norge og 1 til dk. så kunne det jo godt give mening at det var billigst og nemmeste for dem at fragte den til norge med det andet. og så et fragfirma der alligevel køre fra norge til dk

• #5   3. jul 2009 har prøvet at få sendt en pakke til sverige, fordi jeg hedder Jønsson...så selvom jeg bor i sønderjylland havnede min pakke som var afsendt fra Gråsten, i sverige..hehe...ringede og spurgte hvor den blev af, og de svarede mig seriøst at det var sådan det måtte være sket...

• #6   3. jul 2009 Det lyder meget mærkeligt, for Norge er ikke med i EU, så i princippet skal der betales told af pakken, hvis den er røget ind for Norges grænse.

Men ja, jeg vil også stærkt fraråde alle fra at handle hos PixMania.. de har været med i Kontant 2-3 efterhånden pga. deres forretningsmetoder og dårlige service.

• #7   3. jul 2009 Men den i norge har vel styr på det og får den sendt videre smiley

• #9   3. jul 2009 jeg har købt ved pixmania en gang.
    det er godtnok 4 år sinde.
    købte en ipod dengang.
    Og allerede efter 3-4 dage var den hjemme.

kan godt anbefale dem.

• #10   3. jul 2009 Det er heller ikke noget problem at få tingene, det er så snart der er problemer med det man får. Går noget i stykker, du har købt fra Pixmania, kan du lige så godt smide det ud, for din garanti får du aldrig, medmindre du går til et forbrugerprogram, og tvivler på at Kontant gider at tage derned og snakke med direktøren igen.

• #11   3. jul 2009 Jeg har handlet ved pixmania een gang for 4-5 år siden. Det gør jeg aldrig igen. Jeg har aldrig før eller efter, oplevet så dårlig en kundeservice og uvillighed til at hjælpe som ved dem.

At pakken lander i Norge kan ikke overraske mig. Vi sendte på et tidspunkt en eksprespakke fra DK til Schweiz. Den måtte lige en tur over grækenland et par uger. Så der var ikke meget ekspress over den da den endelig kom frem.

Kommentér på:
Pakke til DK der ryger til norge først

Annonce