{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.490 visninger | Oprettet:

antenneforstærker ødelægger HD-Kanaler {{forumTopicSubject}}

God aften BG...

Jeg har købt en antenne forstærker for at kunne se tv, både i stue og soveværelse, da jeg kun har et udtag i min lejlighed.
forstærkeren virker sådan set godt nok på det tv inde i sove værelset da det er af ældre årgang. men mit NYE fladskærm inde i stuen kan ikke vise hd kanaler mere, efter jeg har sat den i.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  antenneforstærker ødelægger HD-Kanaler
  • #1   6. jul 2009 jeg har kortet, gider ikke en boks, det er heller ikke det jeg har brug for, jeg har bare brug for at fordele signalet, så jeg ikke skal skifte kabel hver gang jeg gar i seng, det kunne også være nice at jeg kunne sidde i stuen mens jeg konen ligger inde i soveværelset

• #2   6. jul 2009 kan du ikke klare den uden forstærker?

• #3   6. jul 2009 hvad skal jeg så bruge?? har kun et udtag, men to tv??

• #4   6. jul 2009 hvis det er en alm antenne dåse , så smid en tv splitter i dåsen..

nu er der jo også meget forskel på de forstærkere.. glem alt fra haral og de steder..

• #5   6. jul 2009 Lyder til at du måske får for meget signal ind til det fjernsyn med den digitale modtager ! Hvordan er dine Analog billeder ? Gode eller grumset ? Samt hvad er det for en forstærker du har købt ? Og hvordan har du monteret det ?

• #6   6. jul 2009 mons / mogens J, mit analog billede er helt i top efter jeg har monteret forstærkeren, men også god uden.

ang. tilslutning:

Fra antenne udtag i væggen til antenne indgang i forstærkeren
    Der er udtag til 2 tv'er i forstærkeren.

men det sidder rigtigt, for kan godt se tv på begge tv'er på samme tid, bare ikke mine HD kanaler, de andre kanaler såsom canal+ osv.

• #7   6. jul 2009 Hvis det er en billig harald nyborg forstærker, er det nok dit problem. Jeg ville installere en rigtig forstærker til fællesantenne anlæg fra f.eks triax. Den gode installeres med f-connectore. Og så skal den helst sidde før din slut dåsen i vægen.

Men hvis du kun har 2 tv'er i din bolig burde det slet ikke være nødvendig at forstærke signalet, så er signallet allerede svag inden det kommer ind i din bolig. Det burde være nok med en alm. antenne signal splitter.

• #8   6. jul 2009 En antenneforstærker skal altid side først for på din stikledening ( hvis man skal lave det rigtigt ! Men det lyder som om det er nogle af dine Qammer der er røget sig en tur ! Går ud fra der er meget pixelering på de kannaler du snakker om ! har ud prøvet at monter dit fjernsyn med din DVB-C modtager i uden om forstærkeren og kun have den i ? Hvad udbyder har du ? Yousee eller Stofa ? dine ander Digitale kannaler kan du se dem ?

Men som andre her siger så hvis det er en HN forsærker er det nok dit problem men kan også være en mellemledning der er færdig !

• #9   6. jul 2009 Du skal sku kunne splitte til 2 udtag uden forstærker...

Lyder også til der er for meget signal...

Men når man snakker kabel tv skal man sku splitte til 2-3 udtag uden forstærker...

Kommentér på:
antenneforstærker ødelægger HD-Kanaler

Annonce