{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.340 visninger | Oprettet:

spartel eller glasfiber spartel {{forumTopicSubject}}

hey gutter..

jeg har købt en gammel corolla, som kun skal køre det næste år, så skal den nok bare skorttes

den er rusten i bagskærmene, og jeg har slibet det ned og banket det værste rust væk

da det er rustet væk, er der nu nogle indhak i skærmene, og jeg vil gerne have det skulle se en smule pænt ud, så vil gerne have lavet skæmkanterne plan, så den ikke buer ind og ud

skal jeg slibe helt ned til metalet og derefter fylde noget spartel i eller skal jeg bruge glasfiber spartel ??

almindelig spartel suger vand ??

og nej, den er ingen penge værd, så drop alt om pladesmed osv, den skal skrottes om et år

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spartel eller glasfiber spartel
  • #1   8. jul 2009 alu spartel (:

• #2   8. jul 2009 alu spartel .... det har jeg aldrig hørt om .. hvorfor det ?

• #3   8. jul 2009 glasfiber måtter og flydende polyester

• #4   8. jul 2009 Få svejst nye kanter på - alt andet falder af igen.

• #5   8. jul 2009 Phuck @lot ~ : Du overså vidst mandens sidste kommentar.. den skal skrottes om et år og hvorfor faen skulle man så bruge 1000,- eller mere på at betale en gut til at sætte nye kanter på ? han vil bare ha den rettet af så de er nogenlunde pæne..

Michael L : Glasfiber Spartel.. det er ekstremt hårdt.. men det holder kun ordentligt fast på helt rent metal.. så slib en gang endnu, tør slibestøvet af og spartel.. så når det ikke og få så meget fugt, og ergo skal det nok holde.. så sliber du det nogenlunde til, og så giver det polyester spartel så det bliver fint, sliber igen, og vupti, din skærmkant er lige.. så giver du det noget maling af en art.. først grunder og så noget maling.. giver du det kun grunder så ruster det, for grunder trækker fugt, hvis ikke det bliver "lukket"

• #6   8. jul 2009 takker

• #7   8. jul 2009 bare tag noget glasfiber spartel
    slib stedet ned til metallet med en vinkelsliber herefter bank pladen lidt ind rundt om hullet undgå at banke på kanterne hvis det er muligt
    smør noget glasfiber spartel på det kan godt være lidt tricky for det opføre sig ikke som alm spartel
    hvis hullet er meget stort skal du sætte noget op bag ved så spartlen ikke bare falder ind hullet
    du skal bare slibe med noget groft sandpapir korn 60 eller 80
    herefter kan du bare spartle med noget alm spartel slibe med noget korn 120 og slutte af med noget korn 150
    herefter grunder du og sliber efter med noget korn 220-240
    så maler du farven på

så vil du få et hæderligt resultat

er det en metallick eller en alm farve uden metal i

• tajger m
    tajger m Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
    #8   15. maj 2010 hej jeg vil købe aluminium spartel men jeg ved ikke hvor jeg kan købe det i jylland

har du forslag

• #9   15. maj 2010 jeg bruger ikke det alu spartel har ikke den store fidus til det
    hvad vil du bruge det til ?

Kommentér på:
spartel eller glasfiber spartel

Annonce