{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.399 visninger | Oprettet:

DEN BLÅ AVIS {{forumTopicSubject}}

Efter E-bay overtagelse - ALLE ANNONCER KAN SES GRATIS,,,

JO TAK!

Men:

1) nu koster det "kassen" at indrykke
2) dine annoncer flyttes - nærmest som "trusler" ned til side 10 eller mere, hvis altså ikke du betaler den nette sum á 3kr pr annonce,,,, muhahaha....

OM JEG FATTER DET! Men havde godt nok på fornemmelsen at efter Carsten Ree slap tøjlerne og solgte at DBA ville blive en tand dårligere.

Bare min mening!

Hvad siger i??

Mvh
Joachim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DEN BLÅ AVIS
  • #1   10. jul 2009 jo tak. betalte tidligere idag for at få rykket min bil fra side 10 til side 1 nu 6 timer sener er den på side 6!!!!!... tak for lort fuck hoveder.

• #2   10. jul 2009 hahaha K L,,,, lige præcis det jeg mener,,,,hehe

• #3   10. jul 2009 bruger det heller ikke mere

• #4   10. jul 2009 GULOGGRATIS!!!

Det bliver det man gør det til!!

• #5   10. jul 2009 12 kroner for at få flyttet dem på side 1 smiley

• #6   10. jul 2009 Ja tak, har også modtaget flere trusels breve om at den ender på side 10. Kæft der må være mange biler på de sidste sider. Så starter med at finde bil bagfra..

• #7   10. jul 2009 Sådan bon'er de nu:

Hvilke rubrikker skal der betales indrykningsgebyr??
    Det er gratis at indrykke annoncer i langt de fleste rubrikker på dba.dk. Der er dog gebyr på nogle typer annoncer. Det gælder følgende rubrikker:

· Personbiler & Gulpladebiler
    · Campingvogne & Autocampere
    · Motorsejlere, Motor- og Sejlbåde
    · Special-, Veteran- og Amerikanerbiler
    · Lastvogne
    · Busser
    · Motorcykler
    · Roadracing, Motocross og Pocketbikes
    · ATV’er
    · Traktorer
    · Markredskaber og landbrugsmaskiner

I december 2008 afskaffede vi gebyret på kontaktoplysninger på dba.dk. Målet var at fjerne alle forhindringer for køberne og dermed for handlen på dba.dk.

Gebyret på kontaktoplysninger er nu erstattet med et indrykningsgebyr på dyrere varer.

• #8   10. jul 2009 ja nu gider jeg slet ikke, så kan man jo betale 12 kr. pr. dag ens annonce er på deres side!!!.. men så igen, de må satme have mange side 10!! hvis alle skal ligge på side 10!!! LOL!!!!

• #9   10. jul 2009 | BG's ÜBER aka. JOJO| .

var det ikke nemmer for dem at skrive hvad man IKKE! skal betale gebyr for..

• #10   10. jul 2009 La da vær' og klynk! Hvis i er villige til at sælge noget, så må i sq os betale det det nu engang koster. Intet er gratis her i livet.... Er ik selv fan af det, men har indset at, manm nu engang får hvad man betaler for. Thats life! Det gælder da os BG... VIP koster da os... Hva er forskellen lige??!?

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #11   10. jul 2009 Og så tuder folk over vores priser herinde

• #12   10. jul 2009 jeg har også fået en mail idag om min ligger på side 10..c",)

• #13   10. jul 2009 thomas P

forskellen er at herinde får vi ikke "trusler" om at vores ting ender på side 10 hvis vi ikke betaler.

• #14   10. jul 2009 K L... Næh næh. men herinde har du jo så os betalt på forhånd. Derfor "slipper" du for trusler... Synes egentligt det er fair nok... Hvis man skal drive en forretning, skal man jo os tjene penge

• TruckerBenny A

#15   10. jul 2009 F-S > markedet er noget vi arbejder på jeg har da lige brugt næsten 3 timer på at fjerne annoncer med prisen 1234 men der er stadig laaanng vej endnu

• #16   10. jul 2009 nåe så det derfor der bliver mindre og mindre til salg derinde

• #17   10. jul 2009 thomas

jeg betaler da allerede i forvejen for at have min bil tilsalg på DBA FØR! vi snakker om de gebyr for at få den rykket til toppen!!???

• TruckerBenny A

#18   10. jul 2009 Tja måske men vi er netop begyndt og bruge en lidt vinkel på de annoncer, men lad mig så spørger dig om du helst vil kigge på en annonce hvor sælger har skrevet kilometertal på eller en som bare skriver " min bil er til salg, køb den for xxx.xxx ,- ". Men som sagt markedet er stadig under costruction

• #19   10. jul 2009 hahah jeg fik også spammail fra dba. Jeg tjekkede det og min bil lå ikke på side 10 og ikke engang i nærheden. Det er skidesmart med det bondefangeri. De sender en mail ud til alle og flere hundrede personer betaler, så bagefter ligger ens bil alligevel på side xx... imens har dba lige tjent en mindre formue.

• #20   10. jul 2009 bare min mening... Hvis du vil vide 1000000% detaljer på det du køber, så kontakt dog sælger... fordi man vil sælge noget betyder ik nødvendigvis at man har tid og lyst til at sidde på nettet og besvare på forum indlæg i 10 timer i døgnet. Ring dog. Alle detaljer er vidregivet på 5 min. Og både køber og sælger sparer tid.

• #21   10. jul 2009 Steffen - u got the point,,,,, det jo rent pyramide, nr shock kommer nr 1 og rykker hurtigt bagud,,, nye mails sparkes afsted, sikker pr automatik,,, og så kører bussen,,,,,

)= er det egentligt lovligt?

• #22   10. jul 2009 synes også det er lidt lamt.... betalte 80-90kr bare for at få en bil annonce ind..

men det dér med at den bliver rykket til nogle af de bagerste sider.... <- det kan vel være ligemeget? hvis køberne er seriøse nok kan det da være ligegyldigt om bilen ligger på side 1 eller side 10... hvis man er på udkig efter bil går man da hele svineriet igennem.. det gør jeg da ihvertfald

• #23   10. jul 2009 Thomas P: Hvis man brugte 2 minutter på at skrive alle detaljer, så skulle man ikke bruge 5 minutter på et telefonopkald bagefter!

Det er ligesom det der reklameslogan, der kører i øjeblikket for et eller andet byggefirma: Jeg er doven, derfor laver jeg tingene rigtigt fra starten af!

• #24   10. jul 2009 Nicki... My point exactly! Og hvis sælgeren er seriøs nok, så er han sq da os lige glad med at betale for annoncen smiley

• #25   10. jul 2009
    Jeg tænker præcis det samme, plejer sgu at ha en 8-10 annoncer derpå, men gider ikke at forny annoncerne med alle deres platte salgstricks, du har helt ret...

• #26   10. jul 2009 Mike F - Det er jo ikke engang det værste eller mest realistiske billede. 2 min. på at skrive detaljer eller 5 min. på at fortælle det over telefonen.... gange 10-15 opkald!

Men kan kun sige mig enig i de udsagn. Hvis man ikke vil skrive en ordentlig annonce er man bare ikke tilstrækkeligt interesseret i at sælge.

• #27   10. jul 2009 Præcis! Nøjagtig ligesom at oprette profiler, der ikke engang er halvt færdige. Undskyldninger som "Jeg har ikke så meget tid i dag" går bare ikke. Enten vil man ind med en god profil, eller også venter man til man har tid til at lave en god profil!

• #28   10. jul 2009 kan det ik være ligemeget hva side det ligger på? folk kigger jo nok annoncerne igennem alligevel, eller hvorden?

• #29   10. jul 2009 Og for at det ikke skal være løgn, så har jeg lige modtaget mail #2 fra dba, hvor de fortæller at min annonce nu igen er røget ned på side 10.... bortset fra at jeg ikke betalte for at få rykket den op på side 1 tidligere. smiley De er nogle løgnhalse og bondefangere.

• #30   10. jul 2009 steffen: har også fået mail #2 smiley

• DBA S
    DBA S Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Svar: 21
    #31   11. jul 2009 De fleste der har en vare til salg vil helst ligge på side 1, fordi der kommer flest brugere og fordi hovedparten af alle klik ligger her. Ved at komme op på side 1 i søgeresultatet forøges dine chancer for at sælge din vare hurtig.

Når man køber "Kom på side 1", så betyder det at ens annonce får et nyt indryknings datostempel - Derved kommer annoncen til at ligge i toppen af søgeresultatet. I rubrikker som er populære kan dette dog have en kort frist, hvis der bliver indrykket mange nye annoncer hver dag.

I disse rubrikker kan det i nogle tilfælde bedre betale sig at købe produktet ”Topannonce”. Her er annoncen fastplaceret i toppen af søgeresultatet i 3 dage.

Hvis man ikke ønsker at modtage disse mails, kan man med et enkelt klik framelde dette.

Håber mange vil synes godt om vores nye produkt, som naturligvis skal hjælpe med et hurtigt salg.

Har du spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte vores Supportafdeling på support@dba.dk

Med venlig hilsen

Lene Kristensen
    Support dba.dk

• #32   11. jul 2009 Er det her en joke? Det håber jeg ihvertfald, for jeg kan ihvertfald ikke tage det seriøst. Udover at det var åbenlys reklame, så gav det ikke svar på noget som helst og ydermere vil man uanset hvad ikke komme uden om at det næsten er bondefangeri og brugerne egentlig ikke får noget for pengene.

• #33   11. jul 2009 Rart at se at selve DBA nu blander sig i debatten ^^ -

Kommentér på:
DEN BLÅ AVIS

Annonce