{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Butikker der sælger tv i Randers C???
  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.552
    #1   17. jul 2009 Hifiklubben og B&O, de ligger begge oppe ved Rådhuspladsen.

• #2   17. jul 2009 Der er også Sony center, nede ved siden af Bones - men prøv at se udvalget/priserne i Kvickly i storcenteret...

• #3   17. jul 2009 aah B&O det er rigtigt.. det er bare slet ikk aktuelt. vil ikk give 30k for et tv der er lige så godt som et til 5000.. men hifiklubben. okay.. andre? eller skal jeg til storcenteret så?

• #4   17. jul 2009 ville bare i første omgang se på skærmene og sammeligne billeder.. søger nemlig en 37" (ikk større desværre pga. pladsmangel) og ved ikk helt hvad model eller om det skal være plasma eller LCD... LED er lidt for dyrt pt. så det bliver det ikke til.. men har fået anbefalet panasonics 37" model.. den skulle være skide god.. men ville som sagt gerne sammenligne billederne mellem de forskellige mærker

• #5   17. jul 2009 Kan anbefale det nye Samsung:-)

Vi har selv købt 2 af den nye serie i HI-FI klubben i Randers,begge 2 i 37" og vi gav 15000,- for dem begge.

Vær opmærksom på at de Samsung tv du finder i Føtex,Kvickly osv IKKE er de samme som i radio/tv forretninger..de ligner,men er absolut ikke de samme..Dem supermarkeder sælger er "discount" serien fra Samsung..serie 1,2 er de billige,mens de aut har serie 4 osv frem...

• #6   17. jul 2009 Morten P

haha..hvad er det for noget fis? Kvickly sælger da også 5-6 serien.. Men det er er parallel import.

• #7   17. jul 2009 Ved elgiganten kan du se på en masse skærme der er sat op, og udvalget er kæmpe stort.. Så der kan du da få dig et overblik, og så gå hjem og finde det du vil have billigere på nettet..

• #8   17. jul 2009 Ozan Y § Terroristen.. Kan kun sige hvad jeg har fået oplyst:-)

Og det er da fra folk der arbejder i Kvickly i Randers:-)

• #9   17. jul 2009 Klaus J: lige præcis min plan.. men ville gerne afsted i morgen, og bor i centrum så det var let bare at smutte i 5 min.. har ikk bil så det er en cykeltur på 15min. sikkert i regnvejr, efter dmi.. så ville gerne se på noget i centrum og evt. tage derud på mandag..

• #10   17. jul 2009 Nu arbejder jeg selv fuld tid i Expert... Samt lukkeansvarlig i Kvickly Horsens radio/tv.. Så ved hvad jeg snakker om smiley

De folk du har snakket ved så ikke hvad de sælger.. smiley

• #11   17. jul 2009 Nå ja, men ellers så går bybusserne lige derud, og det koster vel en 20kr seddel hver vej:)

• #12   17. jul 2009 Ozan Y § Terroristen...Så forstår jeg ikke du ikke ved det her..læs lige!!

http://www.samsung.com/dk/consumer/pdf/forskellenTV_dk.pdf

• #13   17. jul 2009 Efter hvad jeg lige er oplyst af min Nabo som arbejder derude er dette alm viden for enhver der arbejder med tv fra Samsung.....

• #14   17. jul 2009 Du siger selv det er parallel import de laver,og der er INGEN problem i det...men hvorfor fraråder Samsung så selv at købe dem???

• #15   17. jul 2009 Morten P

Prøv nu lige at læs hvad jeg skrev...jeg skrev kvickly parallel importerede deres samsung.

Du skriver at kvickly ikke forhandler 4og opefter.. det jo løgn..

Er udmærket klar over forskelle over danske og udenlandske modeller. Når det er noget jeg sælger dagligt.

Hvis du har flere spørgsmål så skriver du bare en pb.

• #16   17. jul 2009 klaus J: ja det da selvfølge rigtigt, hehe og har klippekortet. men nu ville jeg først se om der var noget i centrum.. smiley

• #17   17. jul 2009 Jeg har nok formuleret det forkert og misforstået hvad jeg er blevet oplyst...han sagde bare at de "billige" udgaver er de første serier og de er absolut ikke de samme som de aut forretninger har...

Deraf mente jeg at han skulle passe på med at sammenligne supermarked og aut forretnings udvalg og pris....

Jeg er absolut ikke radio/tv uddannet,og derfor siger jeg kun hvad jeg var oplyst om...men jeg havde lidt misforstået det åbenbart,og alligevel ikke,for der er jo noget om det kan jeg læse mig til..hehe

Skrev nemlig lige til naboen på MSN om jeg havde misfostået noget eller han bare fyldte mig med gas...,og han kvitterede med det link til Samsung

• #18   17. jul 2009 Morten P

Hvis du vidste hvor meget samsung Danmark taber på at folk køber deres samsung tv i udlandet falder du død om.. Sindsygt beløb. Samt fortjenesten på samsung P-fjernsyn er skyhøj, hjernedødt højt. Iforhold til DK-tv. Sælger begge dele så kender avancerne på de forskellige fjernsyn. Kan slå dem op nu hvis det skulle være:-)

Fordelle dk-tv: Prestige garanti kommer og henter dit tv (40"op), Du er garanteret at dit tv kører 100% med DVB-C, Nogen udenlandske modeller kan have problemer med med lyden. osv osv.. du linker selv til det:-)

Iøvrigt kan man på under 50 sek, ændre menu på parallel tv til dansk.

Kæmpre jungle at finde rundt i især for forbrugerne. Modellerne kan være meget identiske selvom model betegnelsen er forskellige, blot serie nummer er det samme, så er man ikke helt ude i skoven:-)

• #19   19. jul 2009 Lad være med at handle over nettet, alt er sku parallel import, derfor er priserne så lave!!! Selv fleggaard har parallel import.

Køb nu nede i de aut. butikker, Expert, El-Giganten, Hifi-Klubben m.m.

Det kan godt betale sig at købe det rigtige fra starten af smiley

Kommentér på:
Butikker der sælger tv i Randers C???

Annonce