defekt hæveautomat.. hjælp? {{forumTopicSubject}}
hey folkens..
var desværre lidt uheldig i går, hvor jeg mistede mit hævekort i en bankautomat..
sagen var at jeg var i blockbuster og fandt et spil jeg gerne ville have med hjem.. gik så ned til sydbanks hæveautomat 200 meter derfra for at hæve nogle penge.. sys at kortet gik MEGET stramt idetat det skulle indsættes i maskinen, sætter den så til at hæve 700 kr, derefter kan ejg se at mit hævekort sidder fast og ikke kan komme ud.. 2 sek senere ser jeg at der ligger et stykke pap på jorden 1 meter derfra hvor der står "ude af drift" kortet PRØVEDE at komme ud 3 gange men sad fast så slugte maskinen mit kort, og den udbetaler jo ikke pengene FØR at man har taget sit kort...
er der nogen der ved om den har trukket de 700 kr fra min konto eller om de rent faktisk skal komme ud af automaten før de bliver trukket?
maj 2006
Følger: 100 Følgere: 101 Biler: 6 Emner: 461 Svar: 7.921
men mange tak
maj 2007
Følger: 108 Følgere: 104 Biler: 14 Emner: 509 Svar: 2.277
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.801
jul 2008
Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 161 Svar: 6.465
de sad også fast i automaten og haps så var de væk igen.
dette var i åbningstiden men ikke i hendes egen bank så hun måtte vente til næste dag med at få sine penge - hvis de ellers kunne se at der var kommet penge retur i automaten - så hvis hun skulle bruge penge nu måtte hun hæve i kassen og de penge automaten tog ville de så tilbageføre til hendes konto når de havde gjort automaten op, de ringede så dagen efter som de havde lovet og sagde at de havde pengene og de ville tilbageføre dem igen :o)
maj 2006
Følger: 100 Følgere: 101 Biler: 6 Emner: 461 Svar: 7.921
nov 2005
Følgere: 170 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 12.434
har selv prøvet det samme, men i´en ad´nden bank end min egen.
jeg kunne hente mit kort i min egen bank efter nogen dage.
defekt hæveautomat.. hjælp?