{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vand i køleren?
  • #1   25. jul 2009 ja sker der ikke noget ved men få noget køler væske på inden det begynderog fryse eller kan det blive en dyr fornøjelse når køleren er sprunget eller der er trykket en frost prop ud

• #2   25. jul 2009 Ja da - ingen problemer. Gør man da også ude på værkstederne, hvis der bare skal efterfyldes..

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #3   25. jul 2009 Det har jeg da gjort flere gange bare husk at få noget kølevæske i den til vinter

• #4   25. jul 2009 problemet er nu mere at jeg er langt væk hjemme fra uden penge, og skal bare bruge noget til at køle smiley 30-40 kr burde sgu ikke være mit værste problem hehe..

• #5   25. jul 2009 alm postevand virke sq fint lige fra hanen, brugte det på min vito når det ikke frøs.. Så det kan du roligt gøre..

• #6   25. jul 2009 Det er sgu ikke smart at køre på rent vand uden kølevæske venner, det smører jo også og beskytter mod korosion, så det gælder ikke kun soom julegave.. men efterfylder du og der stadig er lidt kølervæske på skal det nok gå en tid, men få nu kølervæske på og spar de 3-4 liter benzin det kommer du længere med....

• #7   25. jul 2009 Precis Dan.

Det er der mange der ikke ved at kølervæske altså andet end bare frost sikre din motor.
    Det både smøre og sikre mod korosion også.
    Pakninger og specielt omkring vandpumpen er ikke glad for kun at køre på vand, den kan faktisk ligefrem sætte sig af det på ældre biler.

Men ja hvis det blot er en efterfyldning af 1 liter eller noget, så sker der intet ved det, men klart kølervæske burde hede andet end bare kølervæske fordi det narre mange til at tro at det er eneste funktion det har.

Kommentér på:
Vand i køleren?

Annonce