{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.217 visninger | Oprettet:

Indbrud, hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg har desværre haft indbrud i mit værksted hvor min projektbil står. Desværre har jeg så fået stjålet alt mit værktøj (det kan jeg forstå) så har vedkomne været inde og stå på hovedet i min bil, fundet en eller anden måde at åbne mit bagagerum på (selvom det kræver strøm at åbne det, og der er ingen batteri i bilen) flået alt hvad der hedder Subwoofer, forstærker, dvd afspiller og kondensator ud, nappet min helt nye 7" Headunit fra JVC med tilhørende ledninger (Ihhh tak fordi i KLIPPEDE i mine kabler!!!) Tog mit Sparco Nexus rat med tilhørende nav, mit Niwalker Xenon kit, og nu det mest underlige!!! De har taget hele mit komplettet turbokit tilpasset til en 205 Gti med Mi16 motor?!?!?!

Problemet er nu at jeg har en rigtig skidt fornemmelse for at det nogen der har været i mit værksted før smiley Det virker VIRKELIG som om man har vidst hvad man gik efter, der stod et fladskærms tv dernede også, men det er der sq endnu???

Nå men HVIS man bliver tilbudt, eller falder over en salgsannonce hvor der bliver udbudt følgende ting vil jeg UTROLIGT gerne høre fra jer!

1x JVC AVX 810 7" Touchscreen headunit, helt ny med kasse og manualer, MEN med klippet multistik

1x Magnat bullpower one forstærker.

1x Niwalker Xenon kit UDEN kasse til i H7

1x Sparco Nexus sports rat med røde kanter

1x Ironside topnøglesæt i stor kuffert med hjul, mangler bla. andet en 13mm fastnøgle med skrald i det.

1x Sølvfarvet værktøjskasse med en hel masse blandet værktøj (bla. moment nøgle, store special toppe, tænger, adskillige polygrip tænger osv.

1x Komplet turbo sæt til peugeot 205 Gti med Mi16 Motor i stumper, brugt med intercooler, slanger, manifold og rør.

Kontakt mig endelig hvis der er den mindste mistanke om at noget af det i falder over kunne være mit, alle henvendelser der kan føre til opklaring og generhvervelse vil modtage en dusør.

Med venlig hilsen Thomas Rasmussen
Tlf: 41377429 eller Thomas@netwerkers.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrud, hjælp!
Kommentér på:
Indbrud, hjælp!

Annonce