kan du bygge hjemmesider? {{forumTopicSubject}}
hej.
min far og jeg har en idé om at sælge hegn, låger og porte i lærketræ med rustfri skruer til indkørsler, haver osv. men til penge som du og jeg kan betale. samtidig skal det være kvalitet med sans for detaljer det hele handler om. vi er begge udlærte tømrere men ingen af os aner noget om at lave hjemmesider!
så vi søger en der kan og vil hjælpe med et par idéer til en hjemmeside der kan sælge og som selvfølgelig kan hjælpe med at bygge siden op.
siden skal indeholde nogle billeder af produktionen af de forskellige ting, en firmaprofil og noget bestillingsformular hvor man også kan betale sine varer.
der vil selvfølgelig være guld for enden af regnbuen.
maj 2005
Følger: 31 Følgere: 29 Biler: 2 Emner: 152 Svar: 791
aug 2005
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 3 Emner: 89 Svar: 531
Prøv at se på
www.gominisite.dk
her kan man selv opbygge sin hjemme side (det er meget nemt) og det er relativt billigt.
fordelen ved at lave det selv er at man kan selv styre alle ændringer.
Jeg har lavet www.n-fitness.dk der inde.
jan 2007
Følger: 26 Følgere: 23 Biler: 4 Emner: 13 Svar: 171
jesper. hva har du givet for den side?
okt 2006
Følger: 144 Følgere: 143 Emner: 159 Svar: 4.234
hun er uddannet til det
aug 2005
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 3 Emner: 89 Svar: 531
Her er et link til deres priser
http://www.gominisite.dk/produkter_priser.aspx
Har selv lavet selve siden, men det er ikke besværligt, da der er lavet gode forklaringer til hvordan man gør og man skal ikke kunne kode noget som helst selv.
jan 2007
Følger: 134 Følgere: 133 Biler: 1 Emner: 102 Svar: 1.604
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 38
Jeg kan designe og programere hjemmesidere. Dog ikke som webshop, men nok heller ikke så aktuelt. Jeg her ingen uddandelse inden for det men har roddet med det i flere år. Da jeg ikke har nogle uddandelse inden for det er priserne der efter
Sådan et system som du evt kunne få var noget med admin login hvor der så er mulighed for at oprette produkter, nyheder, referencer evt. medarbejder og firma beskrivelse osv.
Hvis i kunne være interesseret så skriv en pb og vi finder ud af design, funktioner og en meget fornuftig pris. vil meget gerne prøve at lave en demo af design hvis det var noget.
kan du bygge hjemmesider?