dagens vittighed {{forumTopicSubject}}
En dame er alene hjemme og pludselig ringer det på døren. Hun lukker op, og udenfor står en mand der siger:
"Det kan godt være, at det lyder lidt underligt, men jeg vil give dig 1000 kr., hvis jeg må se dine bryster".
Det chokerer damen lidt, men det er jo nemt tjente penge. Hun går med til det, og løfter op i trøjen, så han får dem at se, og de 1000 kr er hendes.
Manden skal lige til at gå, men så siger han: "Øhh ja, det lyder jo godt nok lidt skørt, men du får 5000 kr., hvis du smider tøjet. Damen synes godt nok han er lidt grov, men igen, det er let tjente penge. Hun smider lynhurtigt tøjet, og tager det hurtigt på igen.
Manden giver hende de 5000 kr., og siger tak og går. Lidt efter ringer det igen på døren, damen lukker op, og der står manden igen og siger: "Tja, du får 16.000 kr., hvis jeg får lov til at gå i seng med dig." Damen tænker lidt: " bom, bom , ind og ud , ud og ind, det var ligegodt frækt, men tænk 16.000 kr. tjent på et par minutter. Det ville ikke være dårligt", så hun siger JA. Efter de har ordnet det de skulle, får hun de 16.000 kr., og manden siger tak og går igen.
Om eftermiddagen kommer hendes mand hjem fra arbejde og siger: " Hej skat, har du haft en god dag?"
Damen: "Jaah den har faktisk været ret god.
" Manden: " Forresten, har Leif fra arbejdet været forbi med mine feriepenge?"
jul 2005
Følger: 75 Følgere: 74 Biler: 7 Emner: 32 Svar: 86
jul 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 83 Svar: 2.056
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.737
Her er en til:
Manden sagde til sin kone: Hvad vil du gøre hvis jeg vinder i Lotto?
Hun svarede: Jeg ville tage halvdelen og forlade dig!
Fint svarede han, jeg vandt 40 kr. Så her har du en 20`er, så kan du godt smutte! :0)
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 35 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 39
Manden har købt nye sko. For at være sikker på at konen lægger mærke til dem, går han nøgen ind i soveværelset kun iført skoene.
Manden: "Kan du se noget nyt?"
Konen: "Næh, den hænger jo nedad ligesom den plejer."
Manden: "Det er fordi den kigger på mine nye sko," siger manden muntert.
Konen: "Nå, så kom igen, når du har fået dig en ny hat..."
aug 2008
Konen kiggede håbløst på manden og svarede: "Gå du bare ud og find dig en hed tøs på 25 år, så skal jeg straks sørge for, at du får en billig lejlighed, en billig bil, en sofaseng og et billigt sort/hvid TV!!".
dec 2006
Følger: 71 Følgere: 70 Biler: 3 Emner: 782 Svar: 1.536
Pizzaen kan man bestille uden svampe
aug 2008
Lille Per blev spurgt: "Kan du ikke rende ned på hjørnet og hente noget hårpomade til mig? Og hvis de ikke har det dernede, så har de det sikkert længere nede."
Lille Per løber afsted, og for ikke at glemme hvad han skal købe gentager han det hele vejen derned: "Hårpomade... hårpomave...hårpåmave... hår på maven"
Han kommer ned til købmanden på hjørnet og går ind. Derinde står en ung og smuk ekspeditrice og lille Per siger henvendt til hende, "Har De hår på maven?" "NEJ...det har jeg så sandelig ikke," svarer pigen vredt.
"Nå," siger lille Per, "så har de det sikkert længere nede..."
jul 2007
Følger: 78 Følgere: 73 Biler: 2 Emner: 90 Svar: 319
klassiker
aug 2008
Brunetten til blondinen der var i bad.
Brunetten: "Hvad laver du?"
Blondinen: "Jeg vasker da hår!"
Brunetten: "Skal du så ikke bruge vand?"
Blondinen: "Hallo spasser, der står altså, at det er til "tørt hår".."
dec 2006
dec 2006
Mooar! Hvorfor spiser vi ikke aber?
- fordi vi er beslægtede med dem!
- Er det, så også derfor muslimer ikke spiser grise?
dec 2006
aug 2008
- Drengen: "Det er min vandslange."
- Pigen: "Gud, hvor umoderne, min er indbygget."
aug 2008
Hun er helt hysterisk da hun forklarer situationen til vagthavende.
Blondinen: "De har stjålet instrumentbrædtet, rattet, bremsepedalen ja selv speederen", råber hun.
Vagthavende: "Bevar nu roen, lille frøken. Der kommer en patruljevogn lige om lidt."
Før politiet når frem til gerningstedet, ringes vagthavende op af blondinen igen.
"Falsk alarm, jeg var kommet til at sætte mig ind på bagsædet."
aug 2008
- Manden: "Jeg ville gerne stille et spørgsmål, men det er af ren nysgerrighed."
- Betjenten: "Hvad drejer det sig om?"
- Manden: "Må man godt sige 'svin' til en betjent?"
- Betjenten: - "Det får du i hvert fald en stor bøde for, så det vil jeg ikke råde dig til."
- Manden: "Må man så godt sige 'hr. betjent' til et svin?"
- Betjenten: "Tja, det siger loven vist ikke noget om..."
- Manden: "Nå, men så farvel, hr. betjent!"
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 57 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.186
og her er der da nok at grine af...
feb 2009
Følger: 84 Følgere: 84 Biler: 3 Emner: 2 Svar: 77
"Hop ind i bilen, så får du en tyver", siger manden bag rettet.
"Nej", svarer drengen og går videre.
Manden giver ikke så let op, så han kører videre hen foran drengen og stopper igen.
- "Så en tyver og en pose slik, hva' siger du?"
- "Nej, det var dig der absolut ville have en Skoda, far."
feb 2009
Følger: 84 Følgere: 84 Biler: 3 Emner: 2 Svar: 77
Manden tog imod tilbuddet, og de bandt et tov mellem Fiat'en og BMW'en. "Når du kommer i gang så dytter du, så standser jeg," sagde BMW manden. Derefter begyndte de at trække Fiat'en ud af motorvejen.
Aldrig så snart var de kommet på motorvejen før end de blev overhalet af enPorsche. Det ville BMW manden ikke have siddende på sig, så han speedede op, og glemte alt om Fiat'en.
Da de passerede en servicestation, lidt længere ude af motorvejen stod indehaveren og kiggede ned på vejen. Han blev meget forbløffet over synet, og løb ind og ringede til sin kollega, der havde en servicestation længere
ude af motorvejen.
"Skynd dig at kigge ned på vejen!", sagde han forpustet til kollegaen. "Der kommer snart en Porsche og en BMW der kører om kap - De kører mindst 200!"
"Det er der vel ikke noget særligt ved," sagde kollegaen, "Det sker da hver dag."
"Det er muligt", sagde den første indehaver, "Men bag dem ligger der en Fiat 127 og dytter, fordi den vil forbi!"
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 49 Biler: 5 Emner: 84 Svar: 972
En mobiltelefon ringer og en af mændene tager den "hands-free" med højttaler på, imens han snører sine sko.
Alle andre i rummet lytter med:
Manden: HALLO!
Kvinde: Skat - det er mig. Er du i klubben?
Manden: Ja
Kvinden: Jeg står på Strandvejen og har fundet en skøøøn læderjakke. Den koster kun 7.500,- kr. Er det OK, hvis jeg køber den?
Manden: Ja da, naturligvis, hvis du synes så godt om den.
Kvinden: Nu hvor jeg har dig, så var jeg også lige forbi Mercedes, for at få monteret en ny stjerne. De havde lige fået 2007 modellen, og de havde en super rap sort SL500. Det var lige sådan en jeg altid har ønsket mig.
Manden: Hvad kostede den?
Kvinden: 2,2 mill. kr. i standard versionen.
Manden: OK, så køb den da, men for den pris skal der også være vinterdæk med i handlen.
Kvinden: Tak, Skat! Hvor er du dog dejlig. Så var der kun én ting til. Det sommerhus vi så på sidste år er til salg igen til 10.500.000 kr.
Manden: OK, tilbyd dem bare 10 mio. kr. Det vil de sikkert acceptere. Hvis ikke så gi dem de sidste 500.000,- Det er sku en OK pris.
Kvinden: OK. Vi ses senere. Jeg elsker dig, skat!
Manden; Farvel - Jeg elsker også dig.
Telefon samtalen slutter.
De andre mænd i omklædningsrummet stirrer på ham - måbende - indtil manden med et stort smil siger:
Er der nogen der ved, hvis telefon det her er?
dagens vittighed