{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan starter man med at drifte?
  • #2   20. aug 2009 Køb en skov, og asfalter den smiley Så ka du træne... Jeg kommer gerne forbi os smiley

• #3   20. aug 2009 Ja eks sidste år tilmeldte jeg mig i Fredericia i min e21er jeg kører i på gaden.
    At jeg så ikke havd efået undervognen optimeret helt, var underordnet da det var skide sjovt alligevel..

Men der er kommet lidt for meget "sport" i det nu..
    Før i tiden ku glade amatører der havde en baghjulstrukken bil og lige penge nok til et par ekstra dæk og benzinen komme ind og deltage på lige fod med supraer osv.

Nu her koster det spidsen af en jetjager og man skal være noget ved musikken før man ka være med.

Tror vi skal ha startet en "rookie" drifting liga for os som ikke vil smide 50k bare i bilen for at komme ud og køre den i smadder så den ikke ka køres hjem, men skal på transporter mm.
    Kort og godt det ka laves simplere og nemmere for alle end det er blevet nu..
    Her i Randers blev vi eks opkrævet 700kr for at komme ind og køre, og måtte ikke lave bilerne på området andet end de var sponseret.

• #4   20. aug 2009 Men ellers er det jo ved snart at være vinter og der kommer diverse regnbyger og enkele snebyger der gør diverse parkeringspladser glatte at køre på (a):)

• #5   20. aug 2009 Køb en bil, og strip den for unødigt vægt

Derefter kan du melde dig til Streetfire / SDseries, som begge har en Rockie-klasse for nybegyndere - og så har du mulighed for at træne på lovligt vis.

Derudover er der jævnligt trackdays rundt omkring på køretekniske anlæg osv, hvor du kan tilmelde dig og komme ud og drifte. Fx har en AE86 klub jævnligt sådanne arrangementer

Til sidst findes der i Irland noget der hedder Prodrift Academy, hvor du kan komme bag rettet i en rigtig driftbil med instruktør som passager, fx danske Peter Nielsen, som også fungerer som dommer til SDseries.

Næste gang Streetfire / SDseries har events er:
    Streetfire: sidst i oktober til noget stort messe i KBH
    SDseries: 4-5 september på Sturup Raceway i Sverige - GRATIS ENTRE!

• #6   20. aug 2009 altså det hele starter jo med en baghjulstrukket bil...

• #7   20. aug 2009 Jeg har en ford sierra 2.0 tilsalg hvis du ska bruge en baghjulstrukket..
    7000 og et år til syn.. perfekt til at øve sig i smiley

• #8   20. aug 2009 rykker håndbremsen til den skrider ud og gir kontrolleret gas xD

• #9   21. aug 2009 Ricko N:
    Ja hvis man har mere bremsekraft end motorkraft...

Kommentér på:
Hvordan starter man med at drifte?

Annonce