{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Norske Mænd for Dødsstraf ? {{forumTopicSubject}}

Hey Bg...

Jeg slog lige over på Tv2 News hvor der står med stor fed gulskrift at to Nordmænd har fået dødstraf i Congo...

Jeg tænker bare kan de gøre det når de ikke tilhører de Land....

Og hvad kan der ske hvis de nu henretter dem `? altså hvad vil den Norskestat gøre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Norske Mænd for Dødsstraf ?
  • #1   8. sep 2009 jo ligesom hende danskeren der er sendt til USA. De må tage den strafudmåling i det land hvor de har fucked i det..

• #2   8. sep 2009 haha.. der er vist meget snak at de intet har gjort... de er f.eks blevet dømt for spionage fordi de havde mili ID på sig?? hvad er det for noget krap.. og dømt for mord på deres chaufør.. selv om de mener de blev skudt på...

der var ingen retsag.. bare uheldig.. og dernede dømmer de for ingenting... og du dømmes der hvor du bliver fanget og laver lort... ved mindre det er i EU fordi vi har udlevering imellem lande....

men Congos et eller andet har udtalt at congo og norge nok finder en løsning..

så de bliver højst sandsynlig udleveret til norge... de bliver bare dømt til døden fordi så kan de få "mere" for dem..

• #3   8. sep 2009 Sygt at blive dømt til døden i Congo bongo land. Hvis de ikke har gjort noget, forstår jeg slet ikke hvordan de kan se så rolige ud. Jeg ville da være fuldstændig sindssyg af raseri!!

• #4   8. sep 2009 tror ikke de er rolige.. tror de har brugt 1 uge i splælet uden mad og tæsk

• #5   8. sep 2009 Lige for at svare på din overskrift.. Så tror jeg ikke de norske mænd er for dødsstraf.. Nok nærmere imod..

Kommentér på:
Norske Mænd for Dødsstraf ?

Annonce