{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

CMS-systemer ? {{forumTopicSubject}}

Hej bg.
Står og søger et ekstra job, og faldt over en annoce på nettet.
Der står i annoncen.
"Du har kendskab til CMS-systemer og er vant til at importer/eksporter filer i f.eks. CSV-format."
Hvad er det? Er det noget der tager tid at mestre? Er meget lærenem, når det gælder computer.
Tænkte der er nogen som kender til det, og gider skrive lidt om det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CMS-systemer ?
  • #1   20. sep 2009 der står du skal have kendskab til cms,har du ikke det så kan det vel ikke betale sig at bruge tid på det

  • #2   20. sep 2009 Bmw e 46 cab til salg. !
    Det var da den lammeste kommentar jeg længe har hørt!
    Så fordi der er lige 1 ting, man ikke kan finde ud af, så bør man give op?

    Grunden til jeg spørger, er fordi jeg håbede man kunne komme på lynkursus og lære det. Og så er det vel op til firmaet at bestemme, om de vil ha en eller ej.

    Kan jo alt det andet de søgte efter.


  • #3   20. sep 2009 vil du så sige til dem at din erfaring er et lyn-kursus i det,tror helt ærlig at et firma ønsker en der har kendskab til det

  • #4   20. sep 2009 Det er utroligt nemt, hvis CMS er det samme som det var for nogle år siden. Det er bare en slags admin-del af en hjemmeside, som gør at man kan redigere en hjemmeside, uden at skulle redigere i koden og uploade siden osv.

  • #5   20. sep 2009 Steffen

    Du skriver du er meget lærenem med computere..?

    burde du så ikke kende til google, hvor at du vil kunne finde al den info du har behov for mht CMS og CSV..??

    tror dog ikke der findes lyn kurser indenfor dette, da der er stor forskel på CMS systemerne.. og importere og eksportere CSV filer kræver lidt at man ved hvad du skal lave...

    CSV er komma sepererede filer..


  • #6   20. sep 2009 Vel og mærke, hvis man har grundlæggende viden indenfor computere, og man kan bruge sin logiskes sans smiley

  • #7   20. sep 2009 Bmw e 46 cab til salg. !
    Så hvis der sidder en tømre derude og er arbejdsløs, skal han ikke søge arbejde som sjøld lære, fordi de skriver i annoncen at de søger en med erfaringer med børn.
    Bare fordi man ikke har erfaringen, kan man godt være god til det, eller hurtig få det!
    Det lyder sgu ikke til du ved noget som helst om emnet, sååh? Tager du også telefonen når den ikke ringer?
    Smut nu bare med dine små latterlige kommentare!!




  • #8   20. sep 2009 Blank !
    Har søgt google, og har læst om det.


  • #9   20. sep 2009 Blank !
    Men derfor kan jeg vel godt spørge mere indtil det her på bilgalleri?


  • #10   20. sep 2009 *Mac*
    Tak for svaret.
    Hvis folk bare kunne holde sig til emnet ligesom du gør, ville bilgalleri være et bedre sted at være smiley
    Prøver at kaste en ansøgning afsted.
    Så må det var op til firmaet jo, CMS, var heldigvis kun en lille del af arbejdet.


  • #11   20. sep 2009 jeg siger bare,at hvis du læser en jobannonce hvor de søget en bagersvend og du søger jobbet selv om du er elektriker,så skal man nok ikke regne med at få jobbet-selv om du har prøvet at bage

  • #12   20. sep 2009 Ja har du ret i, men nu er dit eksempel kastet noget ved siden af denne situation, og kan derfor ikke bruges til noget. Men giver dig helt ret, en pedel uden uddanelse får heller ikke job som topchef i Nordea.!

    Kan hurtig lære det, om jeg har erfaringen eller ej, kan da kun være op til firmaet at vudere, det var en lille del af jobbet, alt det andet er jeg 100meter mester i.
    Kunne jo godt være de lagde mere vægt på alt det andet!

    Hvorfor skal jeg egentlig forklare hvorfor jeg skal ha lov til at søge jobbet? Lad nu bare firmaet kaste ansøgningen i skraldespanden, hvis de ikke vil ha mig, og bland dig udenom?


Kommentér på:
CMS-systemer ?

Annonce