{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HTC Touch Diamond spg
  • #1   28. sep 2009 Det er HTC Touch Diamond 2 ikke?

Hvis Hero også køre windows mobile burde det også virke på HTC Touch Diamond 2.

Og nej, den tager røv dårlige billeder i forhold til andre 5 mio pixel kameraer! Har selv en HTC Touch Diamond 2 og synes det er møj ærgeligt at der ikke er blitz!

• #2   28. sep 2009 Det er en Diamond 1 - det er den jeg har råd til.. hehe

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #3   28. sep 2009 Du tager fejl.

HTC Magic og Hero kører med Android, hvor imod Diamond serien kører på Windows Mobile.

Lad vær med og købe en Diamond. Jeg har selv en, og når man sammenligner den med min HTC Magic (Med Hero software pålagt) er der en verden til forskel, til fordel for Magic'en.

Hvis du nægter at lytte til mit råd, så er du velkommen til at købe min Diamond, når den kommer tilbage fra rep. til billige penge smiley

• Tommy B

#4   28. sep 2009 Og så har en Diamond forresten slet ikke blitz, så kameraet er ubrugeligt om aftenen. Det er det også en smule om dagen, det er absolut ingenting at råbe hurra for smiley

• Simsam
    Simsam Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 92
    #5   28. sep 2009 Vil også gå med Tommy. En diamond er noget hø. Jeg blev konstant iriteret på dens totale mangel på logik. Har bestilt en iphone 3gs og venter i spænding smiley

• #6   28. sep 2009 Tommy og Jacob.. > Takker og tager bestemt jeres råd til mig.. Tror den er droppet så.. Takker for hjælpen smiley

• Simsam
    Simsam Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 92
    #7   28. sep 2009 Så lidt. Træls at bruge penge på noget som bare ikke holder

• #8   28. sep 2009 Jacob S> Ja det ville det være.. Så længe leve fora hvor man ka blive klogere smiley

• Tommy B

#9   29. sep 2009 Lad mig lige understrege, en HTC Diamond er ikke dårlig som sådan, når man undlader at sammenligne med andre telefoner. Jeg har været meget glad for den, det skal der ikke være tvivl om.

Men sammeligner jeg den med min HTC Magic, vil jeg aldrig gå tilbage. Den er overlegen, på mange punkter. Ikke mindst, er det uden Windows Mobile 6.1, som er for gammelt og ustabilt. smiley

Kommentér på:
HTC Touch Diamond spg

Annonce