{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  webmaster?
  • #1   3. okt 2009 Med programmerne eller selve hjemmesiden? Jeg kan begge dele smiley

• #2   3. okt 2009 Mangler bare nogle programmer så jeg kan komme i gang med at prøve at lave en hjemmeside, sådan jeg kan lave mit ejen design og hva program jeg skal lave det i

• #3   3. okt 2009 Banner osv. skal nok laves i flash. Det har jeg ikke så meget erfaring med. Men hvis de ikke skal bevæge sig, kan du lave både alt til design og bannere i Photoshop.

Til selve programmeringen bruger jeg EditPlus (det er bare en udvidet Notepad) hvor jeg selv skriver koderne osv. Men mange foretrækker at bruge programmer som Dreamweaver og Frontpage. Jeg bryder mig bare ikke om at bruge sådanne programmer. Det bliver ikke lavet ordentligt smiley

• #4   3. okt 2009 Okay tak for det , kender du et program man kan lave de der flash i ?
    er der nogle gratise programmer på nettet?

• #5   3. okt 2009 Du skal have fat i et program som Macromedia Flash eller lignende. Men tro mig! Det er ikke noget, du bare sådan lige går i gang med. Du skal enten købe dig et par bøger, der skal læses først - eller læse et hav af tutorials på nettet.

Man kan ikke bare uden videre prøve sig frem smiley

• #6   3. okt 2009 haha , nej det vil jeg gerne tror man ikkk lige gør sådan, har llavet lidt en gang men det er noget tid siden da smiley kan ikk huske de programmer osv nemli smiley

• #7   3. okt 2009 der findes et program der hedder swish der kan lave lidt flash så kan du jo prøve det men ellers kan anbefales dreamweaver til kodning af hjemmeside og ellers photoshop til det grafiske

• #8   3. okt 2009 Arh, nu er Dreamweaver jo ikke ligefrem kodning smiley Det er WYSIWYG...

• #9   3. okt 2009 hvad menerdu så BAY med det ikke er kodning

• #10   3. okt 2009 B A Y, DW laver nu engang ok kode, self er der div små fejl, men deres syntaxer osv virker da fint nok,

• #11   3. okt 2009 og du kan lave en side på den halve tid, da DW selv genkender start / afslutning og syntaxer på css fx

så man er fri for at sidde og gentage sig selv hele tiden

• #12   3. okt 2009 Henrik>> Dreamweaver er en såkaldt Wysiwyg editor...."what you see is what you get...." altså et grafisk program hvor programmet koder alt for dig... dreamweaver har rigtig nok ikke meget med kodning at gøre

Et program til kodning kunne være stones webwriter som er gratis, kan begge dele men kræver html kendskab

/A

• #13   3. okt 2009 Anders T, passer vist ikke.. dw er jo lagt i 3lag, css, html, design, du kan jo self vælge hvor du vil være, hvis han har lyst til at kode det kan han det.. og så bare se det i design mode, det er jo kun et + at de har wysiwyg editor

• #14   3. okt 2009 Ja, Dreamweaver laver <b>ok</b> kode. Men hvis man ikke er tilfreds med "ok", så er det ikke nødvendigvis godt nok smiley

Men det er da helt fint til diverse mindre sites.

• #15   3. okt 2009 Kommer helt an på hvad du skal lave for en slags hjemmeside...

Vis du bare skal have dig en ren simpel side uden de store dikedarer så kan man enten bruge frontpage, vis man bare vil have noget hurtigt og let eller stones webwriter og html.dk vis man har modet på at gå igang på den måde...

Vil du derimod lave interaktive sider, med brugere osv. så skal du over og bestemme dig for hvilket sprog du vil kode i... Her er det lidt som religion, nogle sværger mod php og andre asp(.net) så det vil jeg slet ikke komme ind på...

www.google.dk søg efter hvad du skal have lavet efterfulgt af tutorial, så kommer der et hav af guider

God fornøjelse med det...

• #16   3. okt 2009 bare brug photoshop.

• #17   3. okt 2009 ja phptoshop of imageready så har du det du skal bruge til at lave en alm html kode side

Kommentér på:
webmaster?

Annonce