{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.652 visninger | Oprettet:

Farvede kontaktlinser - erfaring {{forumTopicSubject}}

Heysa, skal til til Halloween fest her i næste måned, og vi er nogle stykker som har snakket om at "klæde" os ud om vampyr smiley

Derfor tænkte vi det kunne være fedt med nogle farvede kontaktlinser (vampyr kontaktlinser?), men er der nogle der har erfaring med sådan noget?

Hvor kan de købes? er det til at få sådan nogle kontaktlinser i øjet når man aldrig har prøvet det før? kan øjet tage skade osv. ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvede kontaktlinser - erfaring
  • #1   6. okt 2009 prøv at ring til en optiker, nemmere er det ikke smiley

• #2   6. okt 2009 de er alt for dyre dem de kan skaffe hos optikeren smiley

• #4   6. okt 2009 Tja, er det ikke bedre at købe noget kvalitet hos en optiker, end noget andet, når der er tale om ting man skal putte i øjnene? Noget lort kan sikkert indeholde skadelige stoffer, og det kan sikker optages gennem øjet, så få nu fat i noget ordentligt.

• #5   6. okt 2009 Swedespeed: Ja det har du egentlig ret i, men igen, skal bruge dem 1 enkelt aften, så synes 500kr er for meget.. og så vidt jeg har forstået er de lidt billgere modeller ikke skadelige

• #6   6. okt 2009 Nu bruger jeg kontaktlinser til dagligt, og kan fortælle, at det de første par gange, var så godt som umuligt at få dem i og ud, og specielt skidt, er det, hvis kun i har et enkelt par, og ingen rensevæske osv., da du så afgjort ikke må putte dem i øjnene, hvis der er kommet fnug på, eller hvis du har rørt dem på indersiden osv., og igen, alt efter om det er hårde eller bløde linser, kan det være svært at se hvordan de skal vende.

• #7   6. okt 2009 har kigget på nogle inde fra denne side http://www.beauty-shopin.dk/

• #8   6. okt 2009 Tja, jeg havde ikke gjort det, samtidigt er det jo heller ikke vildt kanon at skulle stå og rode sig selv i øjnene, og bøvle med at få kontaktlinser ud, mens man er godt beruset.., for mig lyder det som den perfekte måde at rede sig en dejlig omgang øjenbetændelse, eller det der er værre..

• #9   6. okt 2009 Køb da et par briller og mal lidt på dem smiley

• #10   6. okt 2009 Hede, ahh det har vist ikke helt samme effekt smiley

• #11   23. nov 2009 hmm.. altså...
    jeg har selv brugt kontaktlinser kun til fest, og skiftning af øjenfarve... da jeg ikke bruger dem normalt..
    synes nogen er bedre end andre... og har bla. brugt dem der hed manson til sensation white sidste år..
    var super glade for dem. de er lidt hårde, så de var super nemme at få ind i øjnene, og ud igen... og hvis man behandler dem som man skal er det intet problem...

de sidste jeg har fået er fra farvedelinser.dk.... de er simpelthen så bløde, så de bukker sammen, ellers får man dem ind i øjet, og så bukker de når man lukker øjet, og så falder de ud...

tror nok jeg købte mine manson fra linseoptik.dk, eller sådan noget..

Kommentér på:
Farvede kontaktlinser - erfaring

Annonce