{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Hjælp til Nokia 5800 please !! {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Håber i kan hjælpe mig med et lille problem jeg har fået med min Nokia 5800 mobil.

Hver gang jeg tænder for telefonen bliver jeg "promptet" med følgende spørgsmål:
"Lad programmet bruge netværket til at sende eller modtage data: JA/NEJ"

Der står ikke, hvilket program det er, som requester adgang til netværket.

Klikker jeg ja til ovenstående, skriver den "tester netværksforbindelse" og går derefter ind i e-mail opsætning.

Jeg har prøvet at konfigurere en e-mail forbindelse for at prøve at se, om den så holder op med at spørge efter en netværksforbindelse men det gør den ikke.
Jeg har også været inde i Email indstillinger og sikret mig, at man manuelt skal koble op for at hente mail så den ikke gør det automatisk. Jeg har sågar slettet Email adressen igen men uanset hvad jeg gør, spørger den efter netværksforbindelse hver gang jeg tænder, og det er jeg ved at være godt irriteret af.

Jeg ved ikke om det kan hænge sammen med, at jeg for nylig har downloaded et par applikationer, bl.a. "Facebook for mobile" samt et par andre og om det er et af disse programmer der har brug for en netværksforbindelse?

I sidste ende kan jeg blive nødt til at nulstille telefonen til fabriksindstillinger - men det vil jeg helst undgå - så jeg håber i har nogle forslag.
Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Nokia 5800 please !!
Kommentér på:
Hjælp til Nokia 5800 please !!

Annonce