{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  elektromekaniker
  • #2   11. okt 2009 du skal i hvertilfælde tage mekaniker grundforløbet... men mener faktisk du skal have hele mekaniker uddannelsen også tage på eletronik kurser så du kan kalde dig eletronikmekaniker

• #3   11. okt 2009 Danni G: Jeg er uddannet elektromekaniker. Det tager ca 4år. Du skal starte med grundforløb som eletrikker eller ligende. Derefter køre det deres eget forløb. Det er ikke noget med mekaniker at gøre.

I dag hedder uddannelsen vist nok elektrofagtekniker

http://www.ug.dk/forside/job/jernmetalogbiler/andetmekanikerarb/elektrotekniker.aspx

• #4   11. okt 2009 jeg kender en som har tog det først hele mekaniker udd også videre lige efter ved så ikk om man kan hoppe over noget før

• #5   11. okt 2009 Du kan forresten også læse noget om uddannelsen på www.celf.dk den ligger under Strøm, styring og IT

• #6   11. okt 2009 nogen der ved hvad lønnen ca er når man starter?

• #7   11. okt 2009 Jeg ved desværre ikke hvad lønnen er under uddannelsen. Men hvis du går ind på www.celf.dk så er der en kontakt person som kan hjælpe dig med det hele.

• #8   11. okt 2009 forstår ikke hvorfor folk spørg om løn, når man er i lære. Lønnen er dårlig, men vis det er noget man brander for at blive, så skal man jo bare have den uddanndelse.