{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  elektromekaniker
  • #2   11. okt 2009 du skal i hvertilfælde tage mekaniker grundforløbet... men mener faktisk du skal have hele mekaniker uddannelsen også tage på eletronik kurser så du kan kalde dig eletronikmekaniker

• #3   11. okt 2009 Danni G: Jeg er uddannet elektromekaniker. Det tager ca 4år. Du skal starte med grundforløb som eletrikker eller ligende. Derefter køre det deres eget forløb. Det er ikke noget med mekaniker at gøre.

I dag hedder uddannelsen vist nok elektrofagtekniker

http://www.ug.dk/forside/job/jernmetalogbiler/andetmekanikerarb/elektrotekniker.aspx

• #4   11. okt 2009 jeg kender en som har tog det først hele mekaniker udd også videre lige efter ved så ikk om man kan hoppe over noget før

• #5   11. okt 2009 Du kan forresten også læse noget om uddannelsen på www.celf.dk den ligger under Strøm, styring og IT

• #6   11. okt 2009 nogen der ved hvad lønnen ca er når man starter?

• #7   11. okt 2009 Jeg ved desværre ikke hvad lønnen er under uddannelsen. Men hvis du går ind på www.celf.dk så er der en kontakt person som kan hjælpe dig med det hele.

• #8   11. okt 2009 forstår ikke hvorfor folk spørg om løn, når man er i lære. Lønnen er dårlig, men vis det er noget man brander for at blive, så skal man jo bare have den uddanndelse.

• #9   11. okt 2009 det kunne være man havde hus, bil, kone og børn.

så kan man ikke gå ned på en hvilkensom helst løn..desværre. selvom det er noget man brænder for..

• #10   11. okt 2009 så heller tage en uddanndelse man ikke gider?

• #11   11. nov 2009 Jeg er uddannet automekanikker i 06 og jeg fik papire på at jeg også er autoelektriker, alså en og samme uddannelse. De gamle mekanikere kan vælge at bruge 2 år på at omskole dem til autoelektriker, hvor de lære om tester og måletekniker. Strøm skal alle nyudlærte automekaniker kunne finde ud af og dem der har svært ved det, er som regel også dem der har størst change for at dumpe til en svendeprøve...

En elektromekaniker er noget helt helt andet og det er der forresten ikke noget der hedder mere, den uddannelse er slået sammen med automatik. en automatiktekniker arbejder med stærkstrøm og svagstrøm.
    Er forresten selv igang med den uddannelse smiley

• #12   20. sep 2011 Hej,

Jeg er uddannet elektromekaniker,
    Den tager 4 år,
    Grund forløbet er i de fleste tilfælde som elektrikker/kombineret med et sted som elektromekaniker, sådan var mit,

Der efter er der 3 hovede forløb, hvor det 3 er svende forløbet

Løn som lærlig er 57,- som første år, og 84,- som 4 års, efter fag foreningen, dog giver enkelte firmaer lidt oveni,

OPS. uddannelsen kan ikke tages mere da den udgik pr. 1/1 2011

Du bliver i stedet "styrings og regulerings teknikker med vikling som bi fag"
    Dog er der lavet helt om på skolen på denne udd. og har ikke særlig meget til fælles med hvad der forgår på værkstederne!!

Kommentér på:
elektromekaniker

Annonce