{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Sjov og oplevelsesrig dag ! {{forumTopicSubject}}

Dagen startede med at jeg kørte en tur på værksted for lige at få indstillet mine forlygter på accorden da de opførte sig noget mærkeligt, dette bliver lavet og får lov at køre fra værkstedet uden at ligge en krone for det! (de er nogle flinke gutter hos quickpot i Odense)

nå jeg tager så en hurtigt beslutning om at køre en lille tur bare for at komme ud og opleve lidt en kedelig hverdag. da jeg har kørt små 15 km ud fra byen ringer telefonen, jeg holder selvfølgelig ind til siden for at tage den, da jeg jo er en lovlydig borger smiley
Da jeg har lagt på synes jeg entenlig at det er et hyggeligt sted jeg har holdt ind og stiger ud af bilen for at tage et par billeder (har dog set et skilt inde i siden med adgang forbudt for udvedkommende) tager et par billedere af bilen og sætter mig ind for at kære videre. lige som jeg sætter mig ind kommer der til overaskelse blæsende en blå touran for fuld hammer og holder ind foran mig og blokere så jeg ikke kan køre... ud stiger 2 betjente der meget alvorligt spørger om hvad jeg laver der, meget uskyldigt og lidt skræmt svare jeg at jeg var holdt ind for at tage min telefon, de kigger noget skeptisk på mig og spørger om jeg ikke havde taget nogle billedere, jeg må jo krybe til korset og svare ja, de bliver igen mere skeptiske og spørger om jeg var klar over at jeg holdte ved et fængsel, det måtte jeg jo indrømme at jeg ikke lige var klar over... de tager min telefon og kigger billedere (havde sagt at de bare var af bilen).. de kigger lidt dumt på mig men lader mig da beholde billederne og jeg får lov at køre igen smiley

blot en lille sjov oplevselse der kom ud af en lille stille og rolig landevejs tur...

billederne jeg tog der kan ses på min profil, nr 1, 18, 19, 20

god dag til jer alle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjov og oplevelsesrig dag !
Kommentér på:
Sjov og oplevelsesrig dag !

Annonce